آزمون سلپیپ در یک نگاه بخش Listening

نکاتی درباره ی بخش “گوش دادن” آزمون سلپیپ

 

توجه دقیق و زیادی به فایل های صوتی کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ  که در آزمون پخش می شود بدهید.

تنها یکبار میتوان به هرکدام از فایل های صوتی گوش داد, پس لازم است تا با دقت به هر کدام از فایلهای صوتی, گوش بدهید. مطمئن شوید تا تمام راهنمایی های آن را خواندید تا بدانید چه زمانی گوش کردن به فایل های صوتی شروع میشود و چه زمانی به پایان میرسد.

در اینجا به برخی از نکته هایی که باید در این قسمت از آزمون سلپیپ رعایت کنید اشاره و در مورد آنها توضیح داده شده است.

 

یاداشت برداری کنید. کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     

در هر موقعیتی, حتی اگرشما با دقت تمام به فایلهای صوتی گوش میدادید, اینکه تمام چیزهایی را که شنیدید به خاطر بسپارید دشوار است.  مخصوصا زمانی که شما در موقعیتی حساس و پر استرسی مانند یک ازمون هستید, این کار دشوارتر هم میشود.

در حالی که به فایلهای صوتی گوش میدهید, یاداشت برداری از نکات کلیدی به شما در یاداوری اطلاعاتی که ممکن است مفید باشد کمک خواهد کرد. از برخی از کلمات اختصاری و نمادهایی که فکر میکنید میتواند به شما در یاداشت برداری سریعتر کمک کند استفاده کنید. همچنین شما میتوانید برای آمادگی بیشتر تا قبل از آزمون, با استفاده از یاداشت برداری در هنگام گوش کردن به رادیو و یا برنامه های خبری نیز تمرین کنید.

 

آرام باشید و گوش دهید. کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     

اگر نمیتوانید کلمه, عبارت و یا جمله ای را متوجه شوید, به گوش دادن خود ادامه دهید و به آنچه که میشنوید متمرکز شوید. حتی اگر نمیتوانید هر کلمه را درک کنید, باز هم تسلیم نشوید, زیرا هنوز هم میتوانید نکته های اساسی را با گوش کردن به بقیه ی فایل صوتی به دست آورید. اگر تمرکز خود را در شنیدن از دست دادید, نگران نباشید, فقط به یاداشت برداری نکاتی که از گوش دادن متوجه میشوید ادامه دهید. اگر توجه ی خود را در گوش دادن قسمتی که از دست دادید بگذارید, ممکن است که اطلاعات بیشتری را از دست بدهید.

اگر نمیتوانید پاسخ سوالی را دهید, بگذرید.

در برخی از قسمتهای آزمون “گوش دادن” کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     , شما زمان محدودی برای پاسخ به یک سوال دارید, اگر زمان از دست برود, به طور خودکار به سراغ سوال بعدی خواهید رفت. در این قسمتهای آزمون,حداکثر زمان را در نظر بگیرید تا پاسخ سوال را دریابید. در صورتی که در قسمتهای دیگر آزمون, به شما محدود زمانی داده میشود تا پاسخ تعدادی از سوالها را بدهید, پس لازم است تا شما زمان خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید. در این قسمتها, اگر نتوانستید پاسخ سوالی را بدهید, بگذرید. زیرا در صورت آوردن وقت اضافه در پایان آزمون, میتوانید به عقب و سوالهایی که برای جوابشان مطمئن نبودید برگردید.

 

اگر گزینه ای دیگری نداشتید, حدس بزنید! کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     

پاسخ تمام سوالهای آزمون گوش دادن را بدهید. هیچگونه جریمه ای برای جواب های اشتباه در سوالهای چند گزینه ای آزمون سلپیپ وجود ندارد. اگر پاسخ سوالی را نمیدانید,سعی کنید گزینه هایی که میدانید اشتباه و یا نامربوط است را حذف کنید . با حذف کردن بعضی از گزینه ها, شانس بیشتری در حدس زدن گزینه و پاسخ درست خواهید داشت.

 

زمان خود را مدیریت کنید کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     .

برای هر کدام از قسمتهای آزمون سلپیپ یک زمان در گوشه ی نمایشگر کامپیوتر وجود دارد, پس زمان را نگاه کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای کامل کردن تمام سوالات هر کدام از قسمتهای آزمون گوش دادن را دارید.

 

جوابهای خود را بررسی کنید کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     .

قبل از رفتن به سوال بعدی و یا قسمت بعدی در آزمون گوش دادن کلاس خصوصی سلپیپ  منابع سلپیپ     , مطمئن شوید که بر روی گزینه ی مورد نظر خود در جواب کلیک کرده اید. این موضوع در قسمتهای آزمون گوش دادن, که هیچ شانس دیگری برای بازگشت و تغیر دادن جوابهای خود ندارید اهمیت زیادی دارد.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!