آزمون گوش کردن در کلاس خصوصی آیلتس تهران

آیا گرفتن نمره ۹ در آزمون “گوش کردن” آیلتس در  کلاس خصوصی آیلتس تهران امکان پذیر است ؟

پاسخ به این سوال مثبت است. کارهایی هستند که لازم است شما تا قبل از آزمون در  کلاس خصوصی آیلتس تهران انجام دهید, و همچنین در روز آزمون در  کلاس خصوصی آیلتس تهران به آنها توجه کنید. با دنبال کردن این نکات , شما مطمئنأ میتوانید نمره ی ۹, که بالاترین نمره در آزمون آیلتس است در  کلاس خصوصی آیلتس تهران به دست آورید.

 

قبل از آزمون آیلتس تهران در  کلاس خصوصی آیلتس تهران

  1. مهارت کلی خود را در شنیدن آیلتس تهران در کلاس خصوصی آیلتس تهران بالا ببرید.

هدف از قسمت “گوش کردن آزمون آیلتس آیلتس تهران این است که مهارت شنیداری شما در آیلتس تهران  ارزیابی و سنجیده شود. برای بهبود بخشیدن نمره ی خود در آیلتس تهران  , آزمونهای تمرینی در آیلتس تهران  انجام ندهید : این کافی نیست. آنها فقط به شما کمک میکنند تا با نحوه ی فرم سوالات در آیلتس تهران  آشنایی داشته باشید, اما در تقویت توانایی و مهارت شنیداری شما در آیلتس تهران  تاثیر چندانی نخواهد داشت. اگر از تمرینهای متنوع گوش کردن در آیلتس تهران  استفاده کنید خیلی بیشتر تاثیرگذار خواهد بود مانند : گوش کردن به رادیوهای خبری در آیلتس تهران  , برنامه های تلویزیونی در آیلتس تهران  و غیره ( به زبان انگلیسی) . بعد از این میتوانید فرمهای آزمون تمرینی را در آیلتس تهران  هم نیز امتحان کنید.

 

  1. دانش لغتی خود را در کلاس خصوصی آیلتس تهران تازه تر کنید.

قسمت سوم در آیلتس تهران  اکثر اوقات در رابطه با تحصیلات است. به طور مثال یک آموزگار در آیلتس تهران  درباره یک پروژه با دانش آموزان در آیلتس تهران  صحبت میکند. تمام لغاتی که میتواند مربوط به تحصیلات در آیلتس تهران  و دانشگاه باشد را مطالعه کنید. به این طریق شما این قسمت از آزمون در آیلتس تهران  را بهتر درک خواهید کرد.

 

در روز آزمون در  کلاس خصوصی آیلتس تهران

  1. نوشتن کلمات در کلاس خصوصی آیلتس تهران

نگاهی به سوالها در آیلتس تهران  بی اندازید و تصمیم بگیرید چه کلماتی را میتوان در هر جای خالی در آیلتس تهران  قرار داد. آیا یک نام , فعل, عبارت یا صفت است ؟ برای نامها یک حرف “ن” و برای فعل ها یک حرف “وی” بگذارید. این به شما در هنگام گوش کردن در آیلتس تهران  کمک خواهد کرد تا تمرکزتان را روی فرم و شکل ویژه ای از کلمات که به دنبال آن هستید در آیلتس تهران  بگذارید.

 

  1. موقعیت را در کلاس خصوصی آیلتس تهران دریابید

سعی کنید تا موقعیت افرادی را که از فایل صوتی در آیلتس تهران  میشنوید دریابید. قبل از هر قسمت به شما یک معرفی از موقعیت در آیلتس تهران  داده میشود, مانند : “شما یک مکالمه میان …..” و یا “شما خلاصه ای از…” خواهید شنید, این اطلاعات بر روی برگه ی آزمون در آیلتس تهران  شما نوشته نشده, پس به این نکات که : چه کسانی صحبت میکنند و چرا صحبت میکنند و کجا هستند در فایل صوتی توجه کنید. این به شما در درک بهتر در آیلتس تهران  موقعیت صحبت شده در فایلهای صوتی کمک خواهد کرد.

 

  1. توجه خود را در کلاس خصوصی آیلتس تهران از دست ندهید

به خاطر داشته باشید که شما میتوانید فقط یکبار در آیلتس تهران  به فایلهای صوتی گوش بدهید. پس اگر کلمه ای نشنیدید و تعدادی سوال را در آیلتس تهران  رد کردید, نگران نباشید! جای آنها را خالی بگذارید و در قسمتهای اصلی در آیلتس تهران  تمرکز کنید. در انتهای قسمت, بار دیگر سوالهار در آیلتس تهران  ا مرور کنید, در غیر این صورت, شما سوالهای بیشتری در آیلتس تهران  از دست خواهید داد و در فایل صوتی گرفتار خواهید شد. لازم است که شما همزمان بخوانید, بنویسید و گوش کنید.

 

  1. به کلمات نشان دهنده در کلاس خصوصی آیلتس تهران توجه کنید

به کلماتی که نشان دهنده ی چیزی در در آیلتس تهران  ادامه ی جمله هستند, مانند هرچند, اما, سپس , در آخر توجه کنید. این کلمات به شما در انتظار بودن ادامه ی صحبتهای سخنران در آیلتس تهران  کمک خواهند کرد.

 

  1. به سرعت پاسخ هایتان را در کلاس خصوصی آیلتس تهران ننویسید.

بسیاری از دانش آموزان در آیلتس تهران  در این دام میوفتند : به محضه اینکه پاسخی را که به آن احتیاج داشتند در آیلتس تهران  میشنوند,  آن را به عنوان جواب به سرعت وارد برگه ی خود در آیلتس تهران  میکنند. اما بعضی اوقات این اطلاعات تکرار میشوند و جلوتر تصحیح میشوند. مانند این مکالمه :

سم : متشکرم ! من ایمیل شمارا دریافت کردم . ایمیل لورن هنسون

لورن : نه , نه ! شما اشتباه متوجه شدید , در واقع لورن همسون هست . با “م” تلفظ میشود.

سم : اوه, متاسفم …

 

  1. برای نداشتن اشتباهات احمقانه در کلاس خصوصی آیلتس تهران بررسی کنید.

بعد از هر قسمت در آیلتس تهران  از آزمون, شما سی ثانیه زمان دارید تا جوابهای خود را بررسی کنید. این مهم است که شما تلفظات در آیلتس تهران  , جمع و مفرد بودن و شکلهای کلمات را در آیلتس تهران  بررسی کنید. به یاد داشته باشید که تنها پاسخ هایی که درست است در آیلتس تهران  امتیاز (نمره) خواهند گرفت.

 

  1. پاسخهایتان را به درستی و با دقت در کلاس خصوصی آیلتس تهران انتقال دهید.

در انتهای آزمون گوش کردن در آیلتس تهران  , شما ده دقیقه زمان دارید تا جوابهای خود را وارد پاسخ نامه کنید. و اغلب, دانش آموزان در آیلتس تهران  در شمارش اشتباه میکنند! همانطور که جوابهایتان را مینویسید, بررسی کنید که آنها در جای مناسب و شمارش شده ی خود در آیلتس تهران  قرار میدهید. به عبارتی دیگر, مطمئن شوید که پاسخ سوال هفت در آیلتس تهران  , دقیقا در جای خالی عدد هفت قرار گرفته شده.

 

  1. هیچ جای خالی از جواب در کلاس خصوصی آیلتس تهران نگذارید.

شما برای پاسخهای اشتباه در آیلتس تهران  نمره از دست نمیدهید, پس حتی اگر پاسخ صحیح را در آیلتس تهران  نمیدانید, بهتر است که در جای خالی جوابی بنویسید. سوال را در آیلتس تهران  دوباره بخوانید و بعد پاسخ آن را در آیلتس تهران  حدس بزنید.

به این برگه امتیاز دهید.

Uncategorized

ieltsielts examielts iranielts testielts در غرب تهرانآزمون آیلتس در تهرانآموزشگاه آیلتس در تهرانآموزشگاه آیلتس در غرب تهرانآموزشگاه های آیلتس در تهرانآیلتس ایرانآیلتس تهرانآیلتس تهران فرمانیهآیلتس در تهرانآیلتس در غرب تهرانآیلتس غرب تهرانآیلتس فشرده در تهرانامتحان آیلتس در تهراناموزش ایلتس در تهرانایلتس در تهرانبهترین آموزشگاه های آیلتس در تهرانبهترین استاد آیلتس در غرب تهرانبهترین کلاس آیلتس تهرانبهترین کلاس آیلتس در تهرانبهترین مدرس آیلتس تهرانتدریس خصوصی آیلتس در غرب تهرانخانه آیلتس تهرانخانه آیلتس در تهراندوره فشرده ایلتس در تهراندوره های فشرده آیلتس در تهرانكلاس ايلتس در تهرانکلاس آیلتس خوب در غرب تهرانکلاس آیلتس فشرده در تهرانکلاس ایلتس در تهرانکلاس ایلتس در غرب تهرانکلاس خصوصی آیلتسکلاس خصوصی آیلتس تهرانکلاس زبان آیلتس در غرب تهرانکلاس های آیلتس در تهرانکلاس های فشرده آیلتس در تهرانکلاسهای آیلتس در تهرانمراکز آیلتس در تهرانموسسه آیلتس در غرب تهرانموسسه های آیلتس در تهران

امکان ارسال نظر وجود ندارد!