آزمون PTE زبان انگلیسی

آزمون PTE زبان انگلیسی آزمونی جدید در زبان انگلیسی می باشد که توسط Pearson برگزار و پشتیبانی می شود و مخفف عبارت The Pearson Test of English Academic می باشد. ابن آزمون همانند بسیاری از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی به شکل کامپیوتری برگزار می شود  و برای هدف آزمودن سطح زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان طراحی شده است و چهار مهارت اصلی زبان یعنی Speaking ، Reading ، Listening و Writing را مورد سنجش قرار می دهد.

روند و پروسه آزمون PTE زبان انگلیسی

عموما آزمون PTE زبان انگلیسی هر دو مهارت زبان انگلیسی را همزمان با هم مورد سنجش قرار می دهد. برای مثال مهارت Reading و Listening را با هم و مهارت های Speaking و Writing را با هم می سنجد. این آزمون حدود ۳ ساعت به طول می انجامد و کل آزمون در یک روز برگزار می شود. تمامی بخش های آزمون بوسیله کامپیوتر انجام می شود و بخش مکالمه یا همان Speaking نیز از طریق کامپیوتر انجام می شود و صدای شما در طول این بخش برای ارزشیابی ضبط می شود.

یکی از مزایای آزمون PTE زبان انگلیسی این امر می باشد که زمان اعلان نتایج این آزمون بسیار کوتاه و در حدود ۵ روز می باشد.

آزمون زبان PTE همچون دیگر آزمون های زبان مثل IELTS , TOEFL نیز دارای سطح بندی از مبتدی تا پیشرفته می باشد. این سطوح شامل ۶ سطح آزمون های اروپایی از A1 تا C2 می باشد.ل

هزینه آزمون PTE زبان انگلیسی

هزینه آزمون PTE در کشورهای مختلف، متفاوت و در مواردی به نوع ارز همان کشور و در مواردی دیگر به دلار آمریکا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مرکز زبان Sirielts همواره برگزار کننده دوره های آمادگی و آموزش آزمون PTE زبان انگلیسی برای علاقه مندان و داوطلبان این آزمون بین المللی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره همواره بهره مند باشید.

 

 

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!