در این مقاله یک سیستم برنامه ریزی قدم به قدم , برای آمادگی کامل شما در آزمون PTE قرار داده ایم, که  شما را به سمت موفقیت و دستیابی به نمره ای دلخواه و ایده آل خود , هدایت و راهنمایی خواهد کرد.

 

قدم اول – برنامه ریزی برای مطالعه ی شخصی

تا به حال با یک استاد به طور خصوصی صحبت کرده اید تا نکات قوت و ضعف شما را درمهارت های لازمه ی آزمون شناسایی کرده و به شما بگوید لازم است تا بر روی کدام یک از قسمت های آزمون و در کدام مهارت به کار و تمرین بیشتری نیاز دارید؟ از چه زمانی باید تمرین آمادگی خود را شروع کنید؟ و یا چگونه باید تمرین کنید ؟

یک برنامه ریزی دقیق و اساسی با مشورت و راهنمایی یک استاد برای مطالعه, به شما در شروع تا پایان آمادگی قبل از آزمون, کمک خواهد کرد.

 

قدم دوم – یادگیری ساختن مهارت ها

نقاط قوت و ضعف خود در هر یک از مهارت های خواندن (Reading), نوشتاری (Writing), گوش کردن (Listening) و صحبت کردن (Speaking) شناسایی کنید, تا بدانید که کدام یک از مهارت های شما لازمه ی تمرین بیشتری است. ممکن است لازم باشد تا شما دانش لغات و واژه های خود را گسترش دهید و آن را کامل تر سازید, ساختار دستورزبان (گرامر) خود را تقویت کنید و یا بر روی تلفظات خود همچنین واضح و شمرده صحبت کردن خود بیشتر کار کنید.

 

قدم سوم –  یادگیری متود ( روش) ها , نکات و استراتژی های لازم

در کلاس هایی که به صورت آنلاین برگذار می شود و یا کلاس های خصوصی آزمون پی تی ای (PTE), توسط اساتیدی که خودشان این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشتند و قطعا اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند شرکت کنید. مطمئنأ آنها پاسخ تمامی سوالات شما را می دانند, به راحتی می توانند نقاط قوت و ضعف شما را شناسایی کرده و مشکالات شما را در مطالعه ی اشتباه رفع کنند و همچنین روش ها و استراتژی هایی که به شما در یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در آزمون کمک میکند را, به شما یاد خواهند داد.

 

قدم چهارم – تمرین کنید

درست است … شما باید تا جایی که می توانید تمرین کنید. زمانی که برای بهبود نقاط ضعف خود تمام تلاشتان را کردید و تمامی مهارت های خود را تقویت کردید و همچنین تمامی روش ها و متود های لازم و مربوطه ی آزمون را یاد گرفتید, دیگر چیزی برای  شما گیج کننده و دشوار نخواهد بود و شما لذت بیشتری از مطالعه ی خود خواهید برد.

 

قدم پنجم – انتقادات و پیشنهاد های ترجیحأ یک استاد ازروند و بهبود یادگیری شما

یک استاد به شما کمک میکند تا اشتباهات خود را در مهارت های مربوطه متوجه شوید و نحوه ی چگونگی رو به رو شدن با سوالات آزمون را بدانید. یک استاد ممکن است شما را به تمارین بیشتری وادار کند که قطعا هیچ ضرری برای شما ندارد و شما را در آمادگی بیشتر آزمون راهنمایی و کمک خواهد کرد.

ما در سرتاسر جهان و در اطراف خود مراکز و دروه های آموزشی زیادی داریم که شما می توانید با گذراندن دوره های آن از راهنمایی و مشاوره های این اساتید بهره مند شوید.

 

قدم ششم – آزمون های ماک به صورت آنلاین و یا حضوری

شما باید بدانید که آزمون دادن تحت شرایط و موقعیت اساسی و اصلی آن چگونه خواهد بود.  بنابراین می توانید این آزمون ها را به صورت آنلاین در وبسایت هایی که در اینترنت وجود دارد زیر نظر کارشناسان و اساتید آن انجام دهید که ممکن است شما را تحت فشار قرار دهند اما قطعا در آمادگی بهتر و بیشتر شما در آزمون مؤثر خواهند بود.

 

قدم هفتم – روز آزمون

اگر از تمامی این نکات و برنامه ریزی هایی که ما برای مطالعه ی آزمون شما جمع آوری کردیم پیروی کنید, قطعا در روز آزمون فراتر از آماده به جلسه ی آزمون خواهید رفت. همچنین شما اعتماد به نفس بیشتری در عملکرد خود خواهید داشت و این اعتماد به نفس قطعا نتیجه ی تلاش های شما برای آمادگی آزمون و تمرین های بسیار در بالا بردن سطح توانایی مهارت های شما بوده است.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!