از کجا میتوان بهترین منابع مطالع آزمون آیلتس تهران را پیدا کرد ؟

نمونه منابعی برای آزمون Reading آیلتس تهران (خواندن) و Listening آیلتس تهران (شنیداری)

اول از همه, تمام وقت و زمان خود را صرف گوش دادن و خواندن نمونه آزمونهای آیلتس آیلتس تهران نکنید. آنها کسل کننده هستند و باعث می شوند که شما خیلی زود از آنها زده و خسته شوید. شما باید نمونه آزمونهای آیلتس آیلتس تهران را تمرین کنید, اما این تنها شامل ۱۰ تا ۲۰% ازآمادگی شما در قسمتهای ریدینگ و لیسنینگ کلاس آیلتس تضمینی می شود.

بقیه ی ۸۰-۹۰% آن باید صرف گوش کردن و خواندن مطالب هایی آیلتس تهران باشد که برای شما جالب و یا جذاب است.

به عنوان مثال,اگر از خواندن کتابهای هری پاتر لذت می برید, بخوانید, اگر سری سریال گیم آف تِرونز را دوست دارید, نگاه کنید و به آن گوش بدهید.

کارتون و یا انیمیشن ها را ترجیح میدهید؟ آنها هم مفید هستند.

دیدن و گوش کردن و خواندن هر چیزی آیلتس تهران که به زبان انگلیسی باشد و شما از آن لذت می برید برای کلاس آیلتس تضمینی  مفید است .

گوگل میتواند به شما در پیدا کردن منابع و مطالبی که ممکن است خوشتان بیاید کمک کند, با این حال چند مورد از چیزهایی که برای یادگیری زبان انگلیسی مفید و کابردی است در اینجا به شما معرفی کردیم :

پادکست ها (Padcast) آیلتس تهران

پادکست ها و یا در واقع نت کست ها, سری ای از فایلهای صوتی و فایلهای ویدیویی دیجیتالی کلاس آیلتس تضمینی هستند که یک کاربر می تواند آن را در تلفن همراه خود دانلود کند و به آن گوش بدهد.

پادکستهای زیادی وجود دارد که تنها لازم است شما بگردید و آن چیزی را که دوست دارید پیدا کنید. هنگامی که شما پادکست کلاس آیلتس تضمینی مورد علاقه ی خودتان را پیدا کردید, میتوانید در هر کجا و در هر زمانی که خواستید به آن گوش بدهید. همچنین این پادکست ها کلاس آیلتس تضمینی تمرین خوبی برای گوش کردن اکتیو(مؤثر) است, زیرا شما می توانید هر زمانی که خواستید آن را متوقف کنید و یا بارها و بارها به آنها گوش کنید.

یوتیوب (Youtube) آیلتس تهران

درست مانند پادکست ها کلاس آیلتس تضمینی که جایگزین رادیو ها شدند, یوتیوب هم جایگزین تلویزیون شده است. میلیونها کانال و ویدیوهای مختلف, حتی شبکه های رسمی تمام کشورهای دنیا به صورت آنلاین در یوتیوب وجود دارد, بنابراین تنها کاری که لازم است انجام دهید, این است که به دنبال ویدیوی مورد نظر خود بگیردید و آن را پیدا کنید.

تد تالک (TedTalk) آیلتس تهران

خلاصه مطلب های کوتاهی درباره ی موضوعات مختلف کلاس آیلتس تضمینی و جالب وجود دارد. از شانس خوب, اغلب موضوعات این مطالب, شامل موضوعاتی است که مثال آن را شما در آزمون کلاس آیلتس تضمینی رایتینگ و اسپیکینگ آزمون آیلتس کلاس آیلتس تضمینی خواهید دید. این موضوعات همچنین برای ایده گرفتن و لغات, کابردی و مفید است.

 

کتابهای صوتی آیلتس تهران

کتابهای صوتی زیادی به صورت آنلاین در اینترنت در  کلاس آیلتس تضمینی موجود است.

همچنین شما می توانید با نصب کردن برنامه ی کیندِل در هر دستگاه و یا تلفن همراه خود, به میلیون ها کتاب رایگان دسترسی داشته باشید. کتاب های دیگری هم وجود دارد که شما باید برای آنها هزینه ای پرداخت کنید تا در درسترس قرار بگیرند اما هزینه ی آنها زیاد نیست.

کتاب فروشی های آیلتس تهران محل شما

بیشتر کتاب فروشی هایی که در دنیا وجود دارند نیز دارای بخشی هستند که مخصوص کتابهای انگلیسی است. شما می توانید با رفتن به کتاب فروشی هایی که در محل شما و در دسترس شما هستند قسمتهای کتابهای انگلیسی این کتاب فروشی ها را نیز بررسی کنید.

 

برای چه مدت زمان باید  برای آیلتس تهران تمرین کنیم ؟

پاسخ به این سوال برای هر نفر متفاوت است زیرا همه ی ما برنامه های مشخص شده ی خود را داریم. به عنوان مثال, یک دانش آموز با زمان آزاد که درگیر کاری نیست و مشغله ی فکری خاصی ندارد, مطمئنآ زمان آزاد بیشتری برای تمرین کردن دارد, به نسبت یک شخصی که خانواده ی جدا و مشغله ی فکری و کاری خود را دارد.

پاسخ کوتاه برای این سوال این است  تا جایی که میتوانید تمرین کنید.

بسیاری از مردم میگویند که آنها زمانی برای تمرین کردن کلاس آیلتس تضمینی ندارند, اما در طول روز فرصت های زیادی برای آنها پیش می آید. به طور مثال, شما می توانید زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید, و یا در طول مسیر به محل کارتان, زمانی که ورزش می کنید و یا در ساعت نهاری و وقت استراحت خود,  در طول مسیرتان از مدرسه به خانه و یا قبل از اینکه بخوابید و در خیلی دیگر از موقعیت ها و فرصت هایی که برای شما پیش می آید, به رادیو, موسیقی و یا اخباری به زبان انگلیسی گوش کنید و یا کتابی به زبان انگلیسی بخوانید.

چیزی که شما باید در خاطر بسپارید این است که هر روز , حتی کمی تمرین هم می تواند مؤثرتر از این باشد تا همه چیز را به روز اخر امتحان موکول کنید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!