تدریس خصوصی آیلتس

امروزه دریافت مدرک آیلتس امری واجب و همه گیر شده است برای تسلط کامل به زبان انگلیسی و مهارت‌‌های یادگیری آن باید فراگیری اصولی را در مدت زمانی بهینه انجام دهید. رعایت تمامی این پارامترها در کلاس تدریس خصوصی بدون شک بهتر انجام می‌شود زیرا در این شیوه از تدریس ارتباط عمیق و موثر بین استاد و زبان آموز شکل می‌‌گیرد. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی برخلاف کلاس‌های عمومی، مدرس تمام توجه خود را برای شناخت او میگذارد که نتیجه آن بالا رفتن کیفیت تدریس است، همچنین عدم تمرکز و حواس‌پرتی در کلاس خصوص آیلتس به دلیل توجه بیشتر مدرس کمتر می‌شود که در وقت و هزینه زبان‌آموز صرفه‌جویی میگردد.

 همه ما برای رسیدن به نتیجه مطلوب به دنبال بهترین‌ها هستیم اما در کلاسهای عمومی گاهی حق انتخاب برای ما محدود می‌شود و مدرس باب میل شما در آن دوره حضور ندارد از مزایای کلاس خصوصی این است که فارغ از سطح زبان خود میتوانید از بهترین مدرسان آیلتس و تجارب آنها استفاده کنید. همانطور که در عبارت قبلی اشاره شد آمادگی برای آزمون توسط  معلم خصوصی آیلتس به دلیل نبودن افراد با سطح دانش مختلف برای خود مدرس نیز آسان‌تر است زیرا تنها با یک سطح یادگیری سر و کار دارد و شیوه تدریس منحصر بفرد آن را در پیش خواهد گرفت.

تدریس خصوصی آیلتس در منزل

اینکه کلاس خصوصی یکی از بهترین روش‌ها برای فراگیری زبان است مورد قبول همه است اما همین بهترین روش نیز باید بصورت برنامه ریزی شده و هدفمند باشد. آیلتس تضمینی ۷، بصورت خصوصی در ۶ ماه شاید در ابتدا خیلی راحت و دست یافتنی باشد اما واقعیت این است که برای رسیدن به آن تلاش زبان آموز را نیز در کنار تدریس خصوصی آیلتس برای کسب نمره بالاتر از ۷ می‌طلبد.

از مزایای برگزاری کلاس در منزل مدیریت زمان و صرفه جویی در وقت است اگر شما وقت کافی برای حضور در کلاس‌های عمومی را ندارید و از طرفی امکان پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما مقدور است  انتخاب بهترین معلم خصوصی آیلتس (IELTS) در کمتر از چند ثانیه برای شما قابل انجام خواهد بود، اما همیشه این را به یاد داشته باشید تعداد افرادی که تسلط به زبان‌های خارجی دارند بسیار زیاد هستند اما اینکه چه کسی واقعا هنر تدریس را دارد مهمترین عامل انتخاب یک مدرس خصوصی خواهد بود .تدریس خصوصی آیلتس در منزل علاوه بر تمرکز بیشتر به شما کمک خواهد کرد که مکالمات هدفمندتری با مدرس خود داشته باشید. معلم خصوصی آیلتس در موقعیتی کلاس را برگزار میکند که تمامی تمرکزش بر روی آموزش شما است و در صورت مشاهده کوچکترین اشتباه در گرامر، مکالمه و لهجه آنرا بشما متذکر خواهد شد و این تعامل باعث می‌شود در زمان شرکت در آزمون حضور ذهن کافی بر روی نقاط ضعف خود داشته باشید و از تکرار آن جلوگیری کنید.

تدریس خصوصی آیلتس در تهران

رفت و آمد در شهرهای بزرگ و پرترافیک برای حضور در کلاس‌های متفرقه واقعا خسته کننده هستند و اگر می‌خواهید واقعا بازدهی با کیفیت بالا از شرکت در کلاسی را دریافت کنید حتی اگر در بهترین دوره فشرده آیلتس هم شرکت کرده باشید نیاز به فعالیت و مشارکت با آمادگی کامل نیاز دارید. منعطف بودن زمان کلاس تدریس خصوصی آیلتس در دوره های فشرده (در منزل) باعث میشود بتوانید بهترین روز را مطابق با حجم کاری روزانه خود با مدرس هماهنگ کنید و در حضور ایشان به انجام تکالیف با تمرکز بپردازید که واقعا آموزنده خواهد بود و هم باعث بیشتر شدن علاقه شما به یادگیری زبان می‌گردد. کلاس خصوصی آیلتس برای تمامی افرادی که مدت زمان کمی تا حضور در آزمون آیلتس دارند مانند یک شاه کلید عمل می‌کند فقط کافیست مدرسی معتمد پیدا کنید که بتواند آموزشی مطابق با هارمونی سطح دانش شما از زبان انگلیسی در کمترین زمان را پیدا کند تا مطابق با نیازهای شما مطالب را ارائه دهند و به رشد اطلاعات قبلی کمک کنند.

قیمت تدریس زبان انگلیسی ساعتی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی اولین جمله‌ای است که پس از تصمیم به شرکت در کلاس خصوصی آیلتس به ذهن شما خطور می‌کند. شاید فکر کنید که آمادگی برای شرکت در این آزمون با تدریس خصوصی آیلتس تحت نظر مجرب ترین اساتید IELTS تهران هزینه‌ای سرسام‌آور برای شما دارد همچنین از میان تبلیغات غیر قابل اعتماد که با انگیزه سودجویی شروع به فعالیت کردند و یا مدرسانی که مدرک معتبری از دانشگاه ندارند و در زمینه تدریس خصوصی بی‌تجربه هستند شما را برای انتخاب دچار سردرگمی میکند. اما اگر از فاکتورهای مهم آگاه باشید میتوانید با تعرفه بسیار مناسب در بهترین دوره فشرده آیلتس با تدریس خصوصی شرکت کنید، این دو فاکتور شامل سختی درس و سطح زبان‌آموز می‌شود. در حال حاضر گروه آموزشی  سیرآیلتس با مدیریت جناب آقای بهنام علیپور آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی آیلتس در تهران با مناسبت‌ترین شهریه هستند.

بهترین مدرس آیلتس در تهران

در کشور ما باورهای اشتباهی برای انتخاب مدرس آیلتس خصوصی وجود دارد که باعث می‌شود بزرگترین سرمایه شما یعنی زمان را بخطر بندازد. بنظر شما مدرسی که خود تجربه شرکت در آزمون آیلتس را داشته و با تمامی جزئیات سوالها آشنایی دارد قابل اعتماد تر است یا فردی که به اصطلاح Native هست و هیچ وقت در این آزمون شرکت نکرده است؟ یکی از امتیازهای گروه آموزشی سیرآیلتس موفقیت بیش از صد زبان آموز در ر استای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی زبان (آیلتس ،تافل ، مکالمه ،pte) به پشتوانه بهترین مدرسین در تهران است.  واقعیت این است که آموزش آیلتس کاری کاملا تکنیکال و تخصصی هست و صرفا تسلط به زبان انگلیسی دلیلی بر این نیست که مدرس میتواند یاری دهنده شما برای موفقیت در آزمون آیلتس باشد.

بهترین مدرس آیلتس در تهران را می‌توانید با یک تماس در مجموعه قدرتمند سیرآیلتس پیدا کنید که با سبک‌های مدرن آموزش نسلی جدید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی (تدریس خصوصی مکالمه ) را طبق آخرین تغییرات این آزمون ارایه داده اند.

تدریس خصوصی آیلتس در sir ielts

در این بخش مرکز زبان sir ielts به مطالبی پیرامون تدریس خصوصی آیلتس میپردازد.sir ielts دارای قوی ترین کادر آموزش آیلتس در ایران و تهران میباشد. این مرکز آموزش آیلتس سالهاست برگزار کننده دوره های آموزش آیلتس میباشد.

دوره های آموزش آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس

آموزش تضمینی آیلتس در sir ielts به چند شکل برگزار میشود:

شما عزیزان با توجه به سطح خود میتوانید در این دوره های شرکت نمایید. این دوره ها در صورتیکه شما عزیزان سطح زبانی خوبی نداشته باشید نیاز مند دوره های پیش نیاز میباشند. دوره های Pre-IELTS یا همان پیش نیاز به شکل های زیر میباشند:

  • دوره های آموزش گروهی ( فوق فشرده / فشرده / نیمه فشرده )
  • دوره های آموزش خصوصی / تدریس خصوصی زبان انگلیسی ( در موسسه / در منزل شاگرد / در محل کار شاگرد )
  • دوره های آموزش آنلاین ( از طریق نرم افزار به شکل آنلاین همزمان با مدرس )

دوره آموزش آیلتس / IELTS

 

شما عزیزان در ابتدای دوره میبایست در آزمون تعیین سطح رایگان شرکت نمایید. پس از تعیین سطح میتوانید از مشاوره مشاورین ما بهره مند شوید.

مرکز زبان Sirielts همواره برگزار کننده دوره های آمادگی و آموزش آزمون های بین المللی در تهران برای علاقه مندان و داوطلبان این آزمون بین المللی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره همواره بهره مند باشید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!