توصیه برای مطالعه ی مفید آزمون آیلتس

امتحان آیلتس شاید وسیع ترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی باشد.سالانه بیش از ۲.۵ میلیون نفر در سراسر جهان در این آزمون آیلتس شرکت می کنند. IELTS توسط دانشگاه ها، شرکت ها، سازمان های حرفه ای مانند GMC و NMC، اداره مهاجرت، و نهادهای دولتی در سراسر جهان به عنوان یکی از معتبرترین ازمون های زبان انگلیسی شناخته شده است.
میتوان گفت بخش Reading در آزمون ایلتس آکادمیک یک بخش سخت محسوب میشود. شما باید سه متن علمی از مجلات،تحقیقات و یا مقالات انتخاب شده اند را بخوانید و در عرض ۱ ساعت ۴۰ سوال مطرح شده را پاسخ دهید. این متون طولانی هستند و هرکدام تا ۲۰۰۰ کلمه را شامل میشوند.این بدین معنی است که شما باید توانایی درک سریع نکات اصلی و همچنین توانایی پیدا کردن پاسخ سوالات بدون نیاز به خوانش کلمه به کلمه ی متن را پیدا کنید.
نکاتی که باید انجام دهید …

۱. طیف واژگان آزمون آیلتس خود را گسترش دهید. به خصوص در موضوعات اصلی IELTS مانند کار، آموزش، مفاهیم اجتماعی، رسانه های جمعی، سفر و گردشگری و محیط زیست.
۲. قدرت خود در تجزیه و تحلیل عبارات و جملات پیچیده تر آزمون آیلتس را بالا ببرید ، به طوری که بتوانید به سرعت ایده ها و استدلال های پیچیده را درک کنید. شما باید بتوانید چگونگی ارتباط ایده ها در عبارات یک جمله، بین جملات یک پاراگراف و بین پاراگراف های یک متن را دریابید.
۳. سبک سوالاتIELTS را به خوبی درک کنید،با شرکت در ازمون های ازمایشی پاسخگویی به این سبک سوالات را تمرین کنید،نکات و راهنمایی های لازم را از معلم خود بخواهید.
به منظور تقویت مهارت های زبان انگلیسی”خواندن” آزمون آیلتس بسیار حائز اهمیت است
بهترین تمرین برای بهبود همه ی مهارت ها در زبان انگلیسی خواندن میباشد. هنگامی که به خواندن مقالات از روزنامه ها و مجلات میپردازید،به مرور زمان مشکلات شما در خواندن مقالات طولانی در امتحان کاملا برطرف میشود.
ابتدا به منظور درک کلی از متن یک بار ان را به سرعت بخوانید.سپس برای دریافت جزئیات و اطلاعات مورد نیازتان، ان را به طور دقیق تر مورد بررسی قرار دهید.در حین مواجه شدن با کلمات و عبارات جدید از انها یادداشت برداری کنید.
Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آیلتس IELTS تضمینی ) ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون تضمین میکند

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!