ذهنیت های اشتباه از آزمون آیلتس (IELTS)

 

  1. آزمون آیلتس از دیگر آزمون ها آیلتس تهران دشوار تر است.

خیر. آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی از آزمون های دیگر سخت تر نیست, اما تمامی آزمون ها آیلتس  تضمینی مانند آزمون آیلتس, مهارت های مشابه آن را مورد سنجش و ارزیابی قرار نمی دهند. آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی به این دلیل شما را به چالش می کشاند زیرا رشته ای که شما قصد تحصیل و مطالعه ی آن را دارید نیز سخت و دشوار خواهد بود.

  1. هر شخص می تواند به دلخواه در هر کدام از دو نوع آزمون آیلتس آیلتس که می خواهد شرکت کند.

خیلی درست نیست. اگر شما به قصد گرفتن یک مدرک تحصیلی در آزمون آیلتس  تضمینی شرکت می کنید باید آزمون آیلتس آکادمیک (Academic) آیلتس  تضمینی را انتخاب کنید. آزمون آیلتس عمومی (General) آیلتس  تضمینی برای مقاطع و سطوح دیپلم و همچنین برای مهاجرت میباشد. اما این درست است که آن نوع از آزمون آیلتسی آیلتس  تضمینی که در آن شرکت میکنید به انتخاب های شما که برای آینده ی تحصیلی و یا شغلی خود که میگیرید بستگی دارد.

  1. آزمون های آیلتس در آیلتس تهران نقاط مختلف جهان متفاوت می باشند.

خیر. ورژن های (انواع) زیادی وجود دارند که ممکن است در هر یک از مکان های برگذاری آزمون آیلتس  تضمینی ورژن متفاوتی از آن گرفته شود. هر چند که آزمون آیلتس یک آزمون استاندارد و آزمونی جهانی است.

  1. من می توانم نمره ی بهتری در برخی از مراکز آزمون آیلتس آیلتس تهران به نسبت بقیه به دست آورم.

به هیچ وجه اینطور نیست. آزمون های آیلتس آیلتس  تضمینی رسمی از راه های زیادی برای اثبات استاندارد بودن نمره بندی آزمون در سراسر جهان استفاده میکند. البته که شرکت کردن در آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی و در یک کشور انگلیسی زبان منفعت های خودش را دارد, اما تنها دلیل آن این است که به طور مدام در زندگی روزمره ی خود با زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی آیلتس سرو کار دارید.

  1. من می توانم به طور کل تنها سه بار در آزمون آیلتس آیلتس تهران شرکت کنم.

حقیقت ندارد. شما می توانید تا هر چقدر که می خواهید در آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی شرکت کنید اما باید سه ماه صبر کنید تا بتوانید برای باری دیگر در آزمون آیلتس  تضمینی شرکت کنید. این حداقل زمانی است که برای تقویت ضعف مهارت های خود و همچنین بهبود نمره ی کلی در آزمون لازم دارید.

  1. من می توانم به تنهایی, به راحتی و با موفقیت برای آزمون آیلتس تهران مطالعه کنم.

ما اینطور فکر نمی کنیم, نویسندگان متوجه شده اند که هر دانش آموز (و یا زبان آموز) روش خاص مطالعه ی خودش را دارد, اما برای آمادگی قبل از آزمون به طور مؤثر و تاثیرگذار لازم است تا نصیحت هایی حرفه ای از یک استاد و معلم توسط معلم خصوصی آیلتس دریافت کنند, این  میتواند یا در کلاس های گروهی باشد و یا به طور کلاس های تک نفره و خصوصی. علاوه بر این شما باید بدانید که دوره های تمرینی عمومی زبان انگلیسی مفید تر از دوره های شخصی خود فرد می باشد.

  1. برای به دست آوردن یک نتیجه ی خوب در آزمون اول آیلتس تهران آیلتس باید تا جایی که ممکن است آزمون های تمرینی آیلتس تهران زیادی انجام دهید.

واقعا ؟ به دست آوردن یک نمره ی خوب و دلخواه, نتیجه ی استفاده از تعداد زیادی استراتژی ها است, نه انجام تعداد زیادی آزمون آیلتس  تضمینی های تمرینی, و به طور حتم, اگر یک آزمون تمرینی  توسط معلم خصوصی آیلتس انجام دهید, باید بر روی هر کدام از اشتباهات خود کار کنید, در غیر این صورت شما زمان با ارزشی را برای یادگیری مفید از دست داده اید.

  1. قسمت گوش کردن آزمون آیلتس آیلتس تهران, دشوارترین قسمت از آزمو آیلتس تهران ن است.

بیشتر دانش آموزان (زبان آموزان) باور دارند که یکی از قسمت های آزمون آیلتس  تضمینی, سخت تر و دشوار تر از دیگر قسمت های آن است. البته که بیشتر منظور آنها این است که به تمرین های بیشتری برای بهبود و تقویت بیشتری در آن مهارت آیلتس  تضمینی احتیاج دارند. بنابراین متاسفم, این چیزی جز یک باور غلط و اشتباه نیست.

  1. اگر شخصی فکر نمی کند که نمره ی آیلتس تهران من قابل قبول باشد, از دست هیچ کس کاری آیلتس تضمینی ساخته نیست.

اگر نمره ای که به دست آورید اشتباه بود, شما این حق را دارید که برگه ی آزمون خود به همراه ارزیابی قسمت مصاحبه (صحبت کردن آزمون آیلتس  تضمینی) را مورد بررسی مجدد قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که این روند معلم خصوصی آیلتس, هزینه ای اضافی در پی خواهد داشت و آنکه نمره هایی که در سری دوم به دست می آیند نمره های رسمی حساب می شوند حتی اگر یک و یا دو و یا حتی هر چهار تا نمره های این سری از بررسی از سری قبلی کمتر شده باشند.

  1. اگر شخصی نمره ی خوبی در آیلتس تهران به دست آورد, می تواند از آن برای اثبات توانایی های خود در هر زمانی در آینده استفاده کند.

نه هر زمانی در آینده آیلتس  تضمینی, زیرا مدت زمان محدودی برای استفاده و کاربرد گزارش و نتیجه ای که شما پس از شرکت کردن در آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی به دست می آورید وجود دارد. اعتبار این نتیجه به مدت دو سال است که برای اثبات توانایی های شما در زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی آیلتس فراهم شده است.

به این برگه امتیاز دهید.

Uncategorized

ieltsielts tehranielts مرکز تهرانآزمون آیلتسآزمون آیلتس در تهرانآموزش آیلتس غرب تهرانآموزشگاه آیلتس غرب تهرانآموزشگاه زبان آیلتس شرق تهرانآیلتس تافل تهرانآیلتس تخصصی تهرانآیلتس تضمینی تهرانآیلتس تضمینی غرب تهرانآیلتس تهرانآیلتس تهران آزمون ماکآیلتس تهران آموزشگاه زبانآیلتس تهران اصفهانآیلتس تهران امتحانآیلتس تهران پونکآیلتس تهران خوبآیلتس تهران خوبهآیلتس تهران در شیرازآیلتس تهران در کرجآیلتس تهران شریعتیآیلتس تهران شعبه کرجآیلتس تهران شهرک غربآیلتس تهران فرمانیهآیلتس تهران کجاست؟آیلتس تهران کرجآیلتس تهران ونکآیلتس تهران+ثبت نامآیلتس جنرال تهرانآیلتس خصوصی تهرانآیلتس در تهرانآیلتس در غرب تهرانآیلتس زبان تهرانآیلتس شکوه تهرانآیلتس غرب تهرانآیلتس گاما تهرانآیلتس مجتمع فنی تهرانآیلتس مشهدازمون ایلتس تهراناسپیکینگ آیلتس در تهراناستاد ایلتس تهرانامتحان آیلتس در تهرانامتحان ايلتس تهرانایلتس تهرانپارسبهترین آموزشگاه آیلتس تهرانبهترین آیلتس تهرانبهترین اساتید آیلتس تهرانبهترین استاد آیلتس تهرانبهترین ایلتس در تهرانبهترین کلاس آیلتس تهرانبهترین کلاس آیلتس مشهدبهترین مدرس آیلتس در تهرانبهترین مدرس آیلتس در مشهدبهترین مرکز آیلتس تهرانبهترین معلم آیلتس تهرانبهترین موسسات آیلتس تهرانبهترین موسسه آیلتس تهرانتجربه آیلتس تهرانتجربیات آیلتس تهرانتهران آیلتس کلاسجواب آیلتس تهرانخانه آيلتس تهرانخانه آیلتسخانه آیلتس تهرانخانه آیلتس رشتدوره ایلتس دانشگاه تهرانشماره آیلتس تهرانقیمت آیلتس تهرانکانون آیلتس تهرانکلاس آیلتس خوب تهرانکلاس آیلتس شرق تهرانکلاس آیلتس غرب تهرانکلاس آیلتس فشرده تهرانکلاسهای آیلتس تهرانکلاسهای آیلتس در تهرانمراکز آیلتس تهرانمراکز آیلتس در تهرانمراکز آیلتس غرب تهرانمركز آيلتس تهرانمرکز آیلتس تهران خوب است؟مرکز تخصصی آیلتس غرب تهرانموسسات ایلتس تهرانموسسه آیلتس خوب تهرانهزینه آیلتس تهران

امکان ارسال نظر وجود ندارد!