راه های بهبود مهارت نوشتن در آزمون آیلتس تهران

افراد زیادی با آزمون آیلتس آیلتس تهران در کشمکش هستند, زیرا این آزمون آیلتس تهران, یکی از سخت ترین آزمونها شناخته شده است, تا توانایی های یک فرد را در زبان انگلیسی تا حدی که میشود مورد سنجش و ارزیابی آیلتس تهران قرار دهد. برای بسیاری از افراد, قسمت “نوشتن” آزمون آیلتس تهران میتواند یکی از پر استرس ترین قسمتهای آزمون باشد. اما نگران نباشید. ما برای هر کسی که ممکن است این قسمت از آزمون دشوار را میداند, راه حل ها و نکاتی جمع آوری کرده ایم.

نگاهی به پیشنهادات و نظرات ما بی اندازید و مطمئن شوید که در آزمون نوشتن آیلتس آیلتس تهران بهترین خود را ارائه خواهید کرد.

  1. به سرعت متوجه شوید در آیلتس تهران .

چه برای آزمون آیلتس جنرال ( عمومی) آیلتس تهران بنویسید , چه برای آیلتس آکادمیک آیلتس تهران (تحصیلی), برای انجام دادن تکلیف اول و یا دوم, مطمئن شوید که در خواست مسئله را به خوبی متوجه شده اید. اگر در حال نوشتن آیلتس تهران یک نامه هستید, مطمئن شوید که سبک مورد نظر, (رسمی و یا غیر رسمی بودن) آن را شناسایی کرده اید و میدانید که چگونه باید نامه را بر اساس آن سبک مد نظر شروع کنید و چگونه آن را به تمام برسانید. اگر ایده ای برای یک مقاله آیلتس تهران می نویسید, مطمئن شوید که میتوانید دو طرف موضوع مورد نظر را بررسی کنید. اگر یک نمودار و یا روند آیلتس  تضمینی یک موضوع را میخواهید توصیف کنید, ابتدا بررسی کنید که نمودار چه چیزی را نشان میدهد و بعد روند کار و جزئیات کاربردی آن را توضیح دهید و مقایسه کنید. زمانی که تصمیم خودتان را برای نوشته ی مد نظر گرفتید, میتوانید خلاصه ی مختصری آیلتس  تضمینی برای برگه ی خود تهیه کنید.

 

  1. همیشه خلاصه نویسی کنید در آیلتس تهران .

قبل از اینکه نوشته ی خود را شروع کنید, باید یک خلاصه ی مختصری آیلتس  تضمینی از نوشته ی خود تهیه کنید. اغلب دانش آموزان با این کار مخالفت میکنند, زیرا آن را اتلاف وقت برای آزمونی که دارای زمانی محدود است میدانند و میگویند که نباید با خلاصه نویسی وقت با ارزش خود در آزمون را به هدر بدهند. اما این حقیقت ندارد. در واقع خلاصه نویسی به شما در نگداشتن زمان بیشتر با تمرکز داشتن بر نوشتن شما, کمک خواهد کرد تا از موضوع اصلی نیز, منحرف نشوید. همچنین خلاصه نویسی در آیلتس  تضمینی سازمان دهی و نظم دادن ایده های شما کمک خواهد کرد تا آنها را به بهترین نحو ممکن در نوشته ی آیلتس  تضمینی خود به کار ببرید. مهمتر از همه, داشتن یک خلاصه نویسی خوب آیلتس  تضمینی به این معنا است که شما میتوانید در زبانی که به کار میبرید و استفاده میکنید, آیلتس  تضمینی تمرکز داشته باشید (دانش لغات و ساختار جملات) ترجیحآ بیشتر از ایده ای که در نوشته ی خود ارائه میدهید.

فکر میکنید که خلاصه نویسی شما تا چه اندازه در  آیلتس تهران باید با جزئیات باشد؟ شما باید با نوشتن اظهار نظر خود ( تکلیف دوم) و یا نکات مهم و پر اهمیت را در مقدمه ی خود بنویسید. بیان کردن اظهار نظرات شما, نشان دهنده ی نفود دقیق و شدت عمل کلی, پشت نوشته ی شما میباشد که هر پاراگراف آیلتس  تضمینی به آن مربوط میشود و از آن پشتیابی میکند. برای تکلیف اول, مقدمه ی نوشته ی خود را با نوشتن پاسخ خود به این سوال که “چه اطلاعاتی لازم است شخصی از نموداری که رسم کرده اید بداند؟” ( تکلیف اول آیلتس آکادمیک آیلتس  تضمینی) و یا “هدف نامه ای که نوشته شده چیست؟” (تکلیف اول آیلتس جنرال *عمومی*) .

برای پاراگرافها آیلتس  تضمینی, خلاصه ی شما لازم است که تنها موضوع اصلی را نشان دهد. مدارکی که استفاده می شوند باید مورد قبول باشد ( تکلیف دوم), و اینکه خلاصه ای که نوشته اید, چگونه از اظهار نظرات نوشته ی شما پشتیبانی میکند. از آنجایی که نتیجه گیری نوشته ی شما, خلاصه ای آیلتس  تضمینی از نظرات شماست و ایده ی جدیدی را ارائه نخواهید داد, بناراین لازم نیست که تمام جزئیات را بار دیگر برای نتیجه گیری در خلاصه ی خود بنویسید. در مورد نوشتن نامه ( تکلیف اول آیلتس جنرال *عمومی*), یک نتیجه گیری بر اساس سبک رسمی و یا غیر رسمی بودن آن,ممکن است لازم باشد.

 

  1. سازمان دهی و مرتب سازی بر اساس بهترین ها در آیلتس تهران

زمانی که مقاله ی آیلتس  تضمینی نظرات خود را در مرحله ی خلاصه نویسی سازمان دهی میکنید, در مورد نحوه ی قرار گرفتن, و چگونگی ارائه دادن نظرات خود تصمیم بگیرید. قوی ترین پاراگراف خودتان را اول قرار دهید, که با این کار در ذهن خواننده ی خود تاثیر خوبی بگذارید. اگر شما سه بند پاراگراف قوی دارید, بهترین آن را در اول نوشته ی خود بیاورید و بعد از آن, پاراگرافی آیلتس  تضمینی را که فکر میکنید در آن ضعیف تر عمل کردید, در وسط قرار دهید و در آخر دومین پاراگراف قوی خود را بگذارید. به این طریق خواننده ی شما, مقاله ی شما را با برداشتی خوب از آن رها خواهد کرد.

 

  1. ایده و نظرات خود را در آیلتس تهران ساده نگهدارید

این مهم است که به خاطر داشته باشید, آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی چگونگی دانش خوب شما از موضوع داده شده و اینکه چقدر شما باهوش هستید را امتحان نمیکند. آنها توانایی شما را در به وضوح و دقیق ارائه دادن نظرات شما به زبان انگلیسی را مورد ارزیابی قرار میدهند. بنابراین, این مهم است که ساختار پاراگرافها و جملات خود را آیلتس  تضمینی به گونه ای قرار بدهید که هر جمله ی آن یک ایده و هر جمله, کنترل کننده ی ایده ی هر پاراگراف باشد. مخالفت ها خود را با مدرک به اثبات برسانید و از آن پشتیبانی کنید ( با یک مثال و یا توضیح).

 

  1. در زبان آیلتس تهران تمرکز کنید نه طول و مقدار نوشته ی خود

لازم نیست که متن نوشته ی شما در آزمون نوشتن آیلتس آیلتس  تضمینی طولانی باشد, هر چند که لازم است شما بر طبق کلمه شمار ازمون آیلتس  تضمینی (که چیزی در حدود ۱۵۰ و یا ۲۵۰ کلمه است) عمل کنید. در تکلیف دوم آیلتس  تضمینی, مقاله ها باید تنها دو قسمت و پاراگراف قوی داشته باشد, هر چند که در صورت داشتن و مدیریت کردن سه پاراگراف قوی یک امتیاز مثبت و خوب حساب میشود. شما بر اساس استفاده کردن از ساختار جملات پیچیده, لغات و واژه های قوی به صورت دقیق و طبیعی امتیاز و نمره خواهید گرفت. در عوض نگران بودن طول و مقدار مقاله ی خود, برای به کار بردن لغات و واژه های جالب در نوشته ی خود وقت بگذارید و از تکرار کردن کلمات اجتناب کنید. در حالی که برای آزمون آیلتس آیلتس  تضمینی آماده میشوید, شما باید بر گسترش دانش خود در استفاده از لغات و موضوعات متنوع کار کنید. علاوه بر این, ممکن است که شما بخواهید مترادف ها و یا کلماتی که باهم ارتباط دارند را بر روی فلش کارت هایی جمع آوری کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام نوشتن آیلتس  تضمینی, مترادف های بیشتری برای استفاده به ذهن شما برسد.

همینطور مطمئن شوید از کلمات و عبارتهای استفاده میکنید که آشنایی بیشتری دارید و راحت تر هستید. و دوباره در اینجا گفته میشود که از تکرار کردن کلمات خود داری کنید. شما خواننده ی خود را با ارائه دادن یک نوشته ی واضح, مختصر و مرتبط با موضوع تحت تاثیر خواهید داد. بنابرین ,این نکته باید مرکز توجه شما در هنگام نوشتن باشد.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!