آزمون های سلپیپ در تهران

یک نکته :درباره ی بخش رایتینگ آزمون  سلپیپ در  تهران

رایتینگ یکی از دو مهارتی است که ممکن است نیاز به راهنمایی شخص دوم به عنوان مربی داشته باشد.

اگر به اندازه کافی به گرامر ،جمله سازی و یا دانستن کلمات برای رایتینگ آزمون  سلپیپ در  تهران با املای صحیح به خود اعتماد ندارید،از دوست خود و یا معلم خود که با شما بومی است و زبان انگلیسی را به خوبی مسلط است کمک بگیرید شخصی که با شما بومی باشد. کاملا می تواند شما را درک کند.و کمک تان کند.و می توانید بپرسید که چگونه می توانید پیشرفت کنید.در صورت لزوم می توانید به کلاس های مربوط به آموزش ساختار جمله ها و یا آموزش گرامر شرکت کنید.اگر فکر می کنید که لازم است اصلاحاتی در رایتینگ آزمون  سلپیپ در  تهران  شما ایجاد شود.

می توانید رایتینگ را با ایمیل نوشتن و یا نامه نگاری به صورت کتبی با همکارانتان تمرین کنید.با توجه به تجربیات من افرادی که بومیان انگلیسی زبان هستند نصایح و نکات ارزشمندی را به من گفتند که از جمله ی آن یاد دادن نحوه ی انتقال منظور با استفاده از کمترین تعداد لغات و به طور موثر بود.

.

مهارت صحبت کردن یا اسپیکینگ  برای آزمون سلپیپ در تهران .

.یک اعتراف صادقانه:من همیشه با این بخش مشکل داشته ام و مدام با این بخش کلنجار می رفتم که راهی برای بهبود آن پیدا کنم.

آزمون سلپیپ در تهران با فراهم کردن این گزینه این امکان را به وجود آورده است که با تمرین بیشتر ورزیده تر شوید .به این ترتیب که هم صدای شما در این بخش ضبط خواهد شد.و با تمرین بیشتر به سرعت به هدف خود در این مهارت خواهید رسید.

در ابتدا بخش اول به سرعت شروع خواهد شد.و بخش اول مانند امتحان آیلتس خواهد بود .در مقایسه ی تست ها این قضیه  که نکات مهم فقط در آن باشد و اینکه چه قدر کوتاه شود و و فقط نکات مهم در آن باشد بستگی به تمایلات فردی دارد.

اگر احیانا شما برای اسپیکینگ در حضور شخص سوپروایزر راحت نیستید آزمون  سلپیپ در  تهران ، مشکل شما را حل خواهد کرد و برای افراد خجالتی آزمون سلپیپ در تهران بهترین روش است.

در آزمون سلپیپ در تهران شما می تواند در یک کنج به تنهایی بر روی میز بنشینید و با یک دیوار جداکننده محافظت می شود.که تقلبی رخ ندهد.این فرصت بسیار بسیار خوبی است برای افرادی که در انزوا بهتر عمل می کنند.

اما یادتان باشد که یک مشکل کوچک در این روش وجود خواهد داشت و آن هم این است که ممکن است کسانی که در آن سمت دیگر دیوار همزمان با شما در حال صحبت کردن با میکروفن خود هستند برای شما مزاحمت ایجاد کنند .چرا که همزمان با شما تعداد زیادی در حال امتحان اسپیکینگ آزمون  سلپیپ در  تهران خواهند بود.

یک  نکته مفید برای آزمون سلپیپ در تهران:صدای خود را ضبط کنید و از میکروفن استفاده کنید.سعی کنید در زمینه آن یک آهنگ پخش کنید و ببینید که با وجود پخش آهنگ باز هم می توانید تمرکز کنید یا خیر؟ و بعد از آن صدای خود را ضبط کنید بدون اینکه حواستان پرت شود.

تلاش کنید تمرین کنید با یک تایمری که روی صفحه اسکرین شما وجود داشته باشد.و بعد از آن به صدای خود گوش دهید و ببینید که آیا از عملکرد خود راضی هستید و تلاش شما می تواند شما را راضی کند و یا خیر.

 

نهراسید از اینکه  وویس هایی را که برای تمرین ضبط کرده اید را برای دوستان و یا همکارانتان به اشتراک بگذارید

نهراسید از اینکه آن ها برای بهبود شرایط شما، شما را نصیحت کنند.این برای خودتان بهتر است.

 

مهارت لیسنینگ برای آزمون سلپیپ در تهران

بازی تمرکز:لیسنینگ در واقع یک نوع بازی تمرکز خواهد بود اگر شما در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید،مثل کشور کانادا برای مدتی اگر زندگی کرده باشید،به هنگام پخش شدن صدا در تشخیص دادن لهجه و یا فهمیدن صحبت ها ی آن ها دچار مشکل نخواهید شد.

چیزی که شما نیاز دارید این است که بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشید ،این است که بتوانید لب کلام را به یاد آورید درواقع بتوانید موضوع اصلی گفت و گو را به یاد آورید:نظرات منتقل شده،حوادث ویژه ذکر شده،تصدیقات،انکارها،دلایل و غیره.

برخلاف آیلتس،نیازی به نوشتن جواب ها نیست. آن ها را از منوی کشویی انتخاب کنید.

یادتان باشد برخلاف آزمون آیلتس در تهران شما نمیتوانید سوال را تا بعد از تمام شدن پخش صدا ببینید.

کلام مشاوره ای

.تجربیات شما با رویکرد صحیح می تواند در روز آزمون سلپیپ در تهران بسیار مفید و کار آمد باشند.ببینید که جزو کدام دسته هستید؟

اگر به هنگام پخش صدا یاد داشت برداری کنید رویکرد بهتری خواهید داشت و یا اینکه بدون یاد داشت برداری و فقط و تنها با گوش دادن بدون یادداشت برداری موفق تر خواهید بود؟

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!