نکاتی برای بهبود مهارت Listening آزمون IELTS

چگونه نمره ی Listening آزمون IELTS  در تهران خود را به ۷ و حتی بالاتر برسانید..

این نکات برای کمک به بهبود درک سمعی زبان اموزان در مقطع آیلتس IELTS  تضمینی طراحی شده اند.این راهنما شامل نکاتی است که برای موفقیت داوطلبین ازمون در بخش آزمون IELTS  در تهران Listening  ضروری هستند.

اموزشگاه ایلتس در تهران

۱.تمرکز کردن به مدت ۴۵ دقیقه ی بدون وقفه را تمرین کنید

در طول پارت Listening آزمون IELTS  در تهران داوطلبین باید بتوانند تا مدت ۴۵ دقیقه به دور از انحراف ذهن از موضوع تمرکز داشته باشند.این امر برای بسیاری از داوطلبین دشوار است به این دلیل که عادت نکرده اند بر روی موضوعی به مدت نسبتا طولانی متمرکز شوند.

به منظور کسب این توانایی هنگام تمرین در خانه سعی کنید دست کم به مدت ۴۵ دقیقه روی موضوع مورد نظر متمرکز شوید. تا به مرور به مهارت تمرکز طولانی مدت دست یابید.

۲.استفاده از واژگان کاربردی را در خود تقویت کنید

در تمامی بخش های آزمون ایلتس از جمله بخش  Listening آزمون IELTS  در تهران به سنجش دامنه ی واژگان داوطلبان پرداخته میشود.شما میتوانید با گسترش دایره ی لغاتتان شانس خود را در یافتن پاسخ صحیح افزایش دهید.

دانستن معنی کلمات به تنهایی برای موفقیت در آزمون IELTS  در تهران کافی نیست.شما باید به فرم ها و مترادفات کلمات به خوبی دانستن املای انها مسلط باشید.منبع مناسبی برای تمرین واژگان ایلتس بیابید.

۳.کلمات کلیدی در سوالات آزمون IELTS  در تهران را تشخیص دهید

پیش از اغاز پخش فایل صوتی از اطلاعات و کلمات موجود در سوال آیلتس IELTS  تضمینی میتوانید به نوع پاسخ مورد نیاز پی ببرید.

برای این منظور در حین گوش دادن به نوار باید از کلمات کلیدی موجود در صورت سوال استفاده کنید.چنانچه صورت سوالی شامل نام و یا عدد باشد پس از شنیدن ان نام یا عدد باید خود را اماده ی دریافت پاسخ کنید.

۴.تمرین و آماده سازی آزمون IELTS  در تهران را برای خود لذت بخش کنید

سعی کنید از تمرینات خود در راستای اماده سازی آزمون IELTS  در تهران  لذت ببرید.اگر بیش از اندازه جدی و یا مضطرب باشید معمولا به نتیجه ی دلخواه دست پیدا نمیکنید.

تجربه ی مطالعه با دوستان و یا گاهی در یادگیری در قالب بازی میتواند فرایند یادگیری را نشاط بخش سازد.

۵.در شرایط شبیه سازی شده ی آزمون IELTS  در تهران تمرین کنید

بسیاری از متقاضیان هنگام ازمون دادن در خانه و یا کلاس نتیجه ی بسیار بهتری از جلسه ی واقعی امتحان کسب میکنند.دلیل این تفاوت به احساس انها در جلسه ی ازمون برمیگردد.

توصیه میشود حتما پیش از امتحان شرایط جلسه ی ازمون آزمون IELTS  در تهران را برای خود شبیه سازی کنید و ازمون آیلتس IELTS  تضمینی  دادن در این شرایط را تمرین کنید تا بتوانید با محیط جلسه ارتباط برقرار کنید.در صورت امکان این تمرین را با چند داوطلب دیگر,با همان زمان بندی ازمون و با استفاده از پاسخنامه انجام دهید.

sirielts برگزار کننده بهترین کلاس آیلتس در تهران

مرکز زبان Sirielts همواره برگزار کننده دوره های آمادگی و آموزش آزمون آیلتس در تهران برای علاقه مندان و داوطلبان این آزمون بین المللی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره همواره بهره مند باشید.

 

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!