چگونه به زبان انگلیسی صحبت کنیم بخش دوم

 

 ۱۰ نکته ساده برای شیوایی در کلام

در این مقاله به شرحراهنمایی های جامعی میپردازیم که به شما کمک می کند تا در زمان کمتر و با کیفیت بیشتری به زبان انگلیسی صحبت کنید.

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس ( بهترین استاد آیلتس IELTS  ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS  ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس ) ( آیلتس در تهران ) ( آیلتس IELTS  تضمینی ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS در تهران ) (آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS  در تهران   ) ( آزمون آیلتس IELTS  در ایران ) ( آزمون آیلتس IELTS  ) ( منابع آزمون  آیلتس IELTS ) ( کلاس آیلتس IELTS ) ( آموزش  آیلتس IELTS) ( دوره فشرده  آیلتس IELTS ) ( تضمینی  آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS در تهران  ) ( کلاس خصوصی آیلتس IELTS ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS )  ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

۵.سعی کنید اطلاعات بیشتری از طریق گوش دادن کسب کنید

اکثر زبان آموزان هنگامی که به یک گوینده ی انگلیسی زبان گوش می کنند،بر روی فهم معانی تک تک کلمات متمرکز می شوند.این مورد نیز به نوبه ی خود مهم است، اما چیزهای خیلی بیشتری می توان از طریقشنیداری اموخت.سعی کنید در هنگام گوش دادن نه تنها به معنای کلمات، بلکه به نحوه یبه کار گیری انها توسط گوینده توجه کنید.تمرکز خود را بر روی کلماتی کهدر یک جمله با هم همراه می شوند قرار دهید. سعی کنید جزئیات را به خاطر بسپارید و انها را در مکالمه های خود به کار ببندید تا صحبت کردنتان طبیعی تر به نظر برسد.

فراموش نکنید که هنگامی به فردی انگلیسی زبان گوش می دهید، ممکن است درک خیلی از کلماتبرایتان دشوار باشد.آنها ممکن است از خیلی کلمات غیر رایج استفاده کنند،سریع صحبت کنند و یا از لهجه ی غلیظی برخوردار باشند.

روش فوق العاده ای که میتوانید برای رفع مشکلتان در این زمینه از ان استفاده کنید بهره گیری از فایل های صوتی مربوط به مکالمات روزمره ی افراد است.

هرچه بیشتر به افراد انگلیسی زبان گوش کنید، بهتر درک میکنید که چگونه میتوان انگلیسی را به طور طبیعی تر صحبت کرد.

۶.use it or lose it !

یک ضرب المثل در زبان انگلیسی وجود دارد: “Use it or lose it”، که اساسا بدین معنی است که چنانچهاز مهارتیاستفاده نکنید، آنرا فراموش خواهید کرد.این ایده می تواند در به یاد اوری لغات انگلیسی جدید به شما کمک کند.بهترین راه برای یادآوری یک کلمه جدید این است که آن را بلافاصلهپس از یادگیری استفاده کنید تا در حافظه شما باقی بماند.هنگامی که یک کلمه جدید یاد می گیرید، سعی کنید به مدت چند هفته آن را در جملات مختلف استفاده کنید.در این صورت هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی ) ( PTE  در تهران ) ( آزمون PTE  در ایران  ) ( آزمون PTE  ) ( منابع آزمون  PTE ) ( کلاس  PTE )  ( آموزش  PTE ) ( دوره فشرده  PTE ) ( تضمینی PTE ) ( تضمینی در تهران  PTE ) ( کلاس خصوصی   PTE ) ( تدریس خصوصی PTE )  ( تدریس خصوصی PTE تضمینی )        موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

  1. مطالعه و یادگیری عبارات

روان صحبت کردن به زبان انگلیسی به معنای داشتن توانایی بیان افکار، احساسات و ایده های شماست.هدف شما این است که به طور کامل به زبان انگلیسی صحبت کنید، پس چرا آن را در قالب جملات کامل نیاموزید؟ انگلیسی در زندگی روزمره شما میتواند بسیارمفید تر باشد،اگر ان را در قالب جملات و عبارات مطالعه کنید، نه فقط در قالب واژگان و افعال.با تفکر درباره عباراتی که اغلب در زبان مادری خود از انها استفاده می کنید، شروع کنید و سپس بیاموزید که چگونه باید آنها را به زبان انگلیسی بیان کنید.

  1. گرامر را بیش از حد نیاز مطالعه نکنید

کلید یادگیری یک زبان، برقراری تعادل بین مطالعه و تمرین است.صحبت کردن به زبان انگلیسی تنها به دانستن گرامر در حد عالی بستگی ندارد  – حتی انگلیسی زبانان نیز گاهی اشتباهات گرامری انجام می دهند!رسایی کلام در زبان به معنای توانایی برقراری ارتباط موثر است.به همین دلیل گاهی اوقات مهم است که کتاب ها را کنار بگذاریم تا بتوانیم مهارتهای نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن را در دنیای واقعی تمرین کنیم.

۹.از اشتباه نترسید

گاهی اوقات می توان کنار هم چیدن تمام قواعد و کلمات در یک جمله ساده کمی دشوار به نظر میرسد.اجازه ندهید ترس از اشتباه کردن شما را از صحبت کردن متوقف کند.حتی اگر احتمال می دهید که مرتکب خطا شوید، باز هم صحبت کنید.اغلب اوقات، مردم متوجه منظور شما خواهند شد، حتی اگر اشتباه کنید.به علاوه، هرچه بیشتر صحبت کنید، مسئله برایتان ساده تر خواهد شد، و کلمات صحیحزودتر به ذهنتانخطور خواهد کرد.

  1. از همه بیاموزید

شما مجبور نیستید زبان انگلیسی را فقط از کتاب های درسی و معلمان یاد بگیرید – هر فردی که به انگلیسی صحبت می کند می تواند در این زمینه اموزنده باشد.احساس خود را زمانی که شخص دیگری از شما درباره ی چگونگی تلفظ یک لغت در زبان مادریتان میپرسد تصور کنید.آیا عصبانی میشوید؟خیر! احتمالا از کمک به فرد دیگری خوشحال خواهید شد، همانگونه که انگلیسی زبانان خوشحال میشوند که به شما کمک کنند.اگر شخص انگلیسی زبانی را می شناسید، چه دوست و یا همکار، از این فرصت برای تمرین و یادگیری به نحو احسن استفاده کنید.

 

 

Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون CELPIP در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید CELPIP در تهران ( بهترین استاد CELPIP ) ( بهترین موسسه CELPIP ) ( بهترین معلم خصوصی CELPIP  ) (  سلپیپ CELPIP در تهران ) (CELPIP تضمینی ) (سلپیپ CELPIP در تهران ) (سلپیپ CELPIP تضمینی ) (سلپیپ CELPIP در تهران ) ( آزمون سلپیپ CELPIP در ایران  ) ( آزمون سلپیپ CELPIP ) ( منابع آزمون سلپیپ CELPIP  ) ( کلاس سلپیپ CELPIP )      ( آموزش سلپیپ CELPIP ) ( دوره فشرده  سلپیپ CELPIP) ( تضمینی سلپیپ CELPIP) (سلپیپ CELPIP تضمینی در تهران  ) ( کلاس خصوصی سلپیپ CELPIP  ) ( تدریس خصوصی سلپیپ CELPIP )  ( تدریس خصوصی  سلپیپ CELPIP  تضمینی ) ( خانه سلپیپ ) ( خانه سلپیپ تهران ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند .

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!