کلاس آیلتس | موسسه آیلتس | آموزشگاه آیلتس

کلاس آیلتس خوب کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین کلاس آیلتس، بهترین موسسه آیلتس، بهترین آموزشگاه آیلتس… این‌ها واژه‌هایی است که اغلب داوطلبان پیش از ثبت نام در کلاس آیلتس، آن را جستجو می‌کنند اما واقعا بهترین موسسه آیلتس چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اساتید خبره در کلاس آیلتس

بهترین کلاس آیلتس: مهمترین معیار سنجش موسسه آیلتس حرفه‌ای، سطح دانش و تجربه اساتید آن آموزشگاه آیلتس است. اینکه موسسه آیلتس چگونه و بر چه اساسی اساتید خود را گزینش و انتخاب می‌نمایند؟! آیا استاد مورد نظر تجربه کافی در برگزاری کلاس آیلتس را دارد؟ متاسفانه بسیاری از زبان آموزان را دیده‌ایم که در گروه‌های تلگرام یا اینستاگرام به دنبال استاد آیلتس هستند و در همین گروههاست که داوطلبان گمراه شده و بر اساس نظر یکی از کاربرانی که وی را نمی‌شناسند (که شاید خود استاد باشد!)، معلمی را انتخاب می‌کنند که سطح سواد کافی برای تدریس دوره آیلتس ندارد. از طرفی دیگر باید اذعان کرد که تعداد اساتید خبره آیلتس بسیار محدود هستند.

تجربه کافی موسسه آیلتس

بهترین موسسه آیلتس:‌ عامل مهم بعدی جهت انتخاب کلاس آیلتس چیزی نیست جز میزان تجربه آموزشگاه آیلتس؛ شما هم حتماً اسامی موسسات بسیاری را شنیده‌اید که در سالهای گذشته و با تبلیغات فراوان نام خود را در بوق و کرنا کرده‌اند اما الان دیگر نه تنها اسمی از آن آموزشگاه آیلتس شنیده نمی‌شود بلکه حتی وجود خارجی هم ندارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای اعتماد به یک موسسه آیلتس قبل از هر چیز تجربه آن موسسه را در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید بسیاری از موسسات زبان عمری کمتر از ۲ سال دارند!

تخصص آموزشگاه آیلتس

بهترین آموزشگاه آیلتس: یکی دیگر از مهمترین معیارهای سنجش کیفیت یک کلاس آیلتس، میزان تخصص آن موسسه آیلتس است. پیشنهاد ما این است که برای موفقیت در آزمون آیلتس، آموزشگاهی را انتخاب کنید که صرفاً و به صورت تخصصی بر مبحث آیلتس تمرکز داردند. قطعاً رستورانی که فقط مرغ سوخاری عرضه می‌کند از رستورانی که در کنار سایر غذاهایش مرغ سوخاری هم دارد، مرغ سوخاری بهتر و با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد!

بر اساس مشاهدات می‌توان گفت بیش از ۹۵ درصد از موسساتی که دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس را برگزار می‌کنند، سایر دوره‌های دیگر نظیر مکالمه، تافل، PTE و حتی GRE را نیز برگزار می‌کنند.

میزان رضایت داوطلبان موسسه آیلتس

از دیگر معیارهای مهم سنجش کیفیت کلاس آیلتس، میزان رضایت داوطلبان از استاد و آموزشگاه است. بهترین پیشنهاد ما مشورت با دوستانی است که در آموزشگاه آیلتس مورد نظر شما حضور دارند. اگر چنین دوستانی ندارید می‌توانید به صورت حضوری به موسسه آیلتس مد نظر رفته و از زبان آموزان کلاسها در خصوص کیفیت کلاس آیلتس‌شان سوال بپرسید. و روش آخر نیز پیگیری از کاربران در شبکه های اجتماعی است. البته کاربرانی که در آموزشگاه آیلتس مورد تحقیق شما کلاس داشته اند.

جامعه آماری داوطلبان آموزشگاه آیلتس

شما هم اگر از کلاس آیلتس و استاد خود راضی باشید، آن را به دیگر دوستانتان پیشنهاد می‌کنید. قطعاً بهترین تبلیغ برای یک آموزشگاه آیلتس، توصیه زبان آموزانش است. پس اگر موسسه آیلتسی را می‌شناسید که داوطلبان بسیاری به آن تمایلی دارند، بدانید که حتماً دلیلی برای این اشتیاق وجود دارد!

sirielts بر اساس آمار مستند و البته شواهد واضح، بیش از ۱۰ سال است که بالاترین جامعه آماری داوطلبان آیلتس کشور را در دوره‌های آیلتس و همچنین آزمون‌های آزمایشی آیلتس خود در اختیار دارد.

ارائه منابع مفید در کلاس آیلتس

یک موسسه آیلتس حرفه‌ای و با تجربه دقیقاً میداند چه منابعی را برای کلاس آیلتس خود به زبان آموزانش پیشنهاد کند.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!