آمادگی برای آزمون آیلتس بخش دوم

آمادگی برای آزمون آیلتس اغلب زمانی آغاز میشود که شما متوجه میشوید باید برای گرفتن ویزا یا درخواست دانشگاه (بورسیه) خود به نمره ی مطلوبی در آزمون آیلتس احتیاج دارید. بیشتر دانش آموزان (زبان آموزان) ماه ها به طور متناوب با نگران بودن درباره ی آزمون و آمادگی لازم در آن میگذرانند. اما اگر کمی فکر کنیم متوجه میشویم که آمادگی ما برای آزمون آیلتس از مدتها و سالها پیش که ما برای اولین بار شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردیم, شروع شده بوده. احساسه خوبی است که بدانیم به نوبه ی خود و در راه و روش خود, تا به اینجا خوب عمل کرده ایم.

هدف از آزمون آیلتس این است که سطح دقیق زبان انگلیسی خود را بدانیم. در بیانی بهتر, آمادگی آزمون آیلتس به معنی بهبود و تقویت زبان انگلیسی است. متاسفانه این موضوع به اندازه ی گفتنش آسان نیست. به همین دلیل در اینجا, برنامه ی چهار قدم اساسی و پیشرفته را در اختیار شما گذاشتیم تا شما را در مسیر آماده سازی آزمون آیلتس, کمک و راهنمایی کند.

 

قدم سوم : یادگرفتن درباره ی فرم آزمون آیلتس

تقویت سطح زبان انگلیسی برای گرفتن نمره ی ایده عال در آزمون آیلتس کافی نیست. حتی یک انگلیسی زبان بومی هم اگر تست آیلتس را مطالعه نکرده باشد نمیتواند نمره ی خوب و مطلوبی در آزمون آیلتس به دست آورد. شما باید نحوه ی چگونه نمره به دست آوردن در آزمون و تست را بدانید و با آن آشنایی داشته باشید, به طور مثال چه مقدار طول برای هریک از اعلانها و یا کاراکترها در متن مورد نیاز است و یا چه وقتی نکات حذف یا اضافه میشوند.

موردهای اساسی ای مانند این موارد میتواند وجود داشته باشد :

. آیا میتوانم وقتی جواب سوالی را نمیدانم حدسی جواب آن را بدهم, یا سوال را رد کنم ؟

. در قسمت یا بخش شنیداری آزمون , چند بار میتوانم به صداهای ضبط شده گوش دهم؟

. چه میشود اگر آزمونگر نتواند دست خط من را بخواند ؟

 

در مقابل قدم دوم که تمامآ درباره ی تقویت کردن مهارت زبان انگلیسی بود, این قدم درباره ی استفاده کردن از همان مهارتها برای گرفتن بهترین نمره ی ممکن در روز آزمون است.

وبسایت ها و کتابهایی برای آمادگی آزمون آیلتس وجود دارد که به شما در درک و مفهوم ساختاری بهتر و بیشتر آزمون کمک میکند. با نگاهی دقیق به سایت رسمی آیلتس شروع کنید.

هدف شما در این قدم این است که به جلسه ی آزمون آیلتس بروید که اینبار با نحوه ی سوالهایی که از شما پرسیده میشود آشنایی کامل دارید, یا اینکه چگونه نمره خواهند گرفت و استراتژی های شما برای بهینه سازی نمره ی خود چیست.

 

قدم چهارم : خودتان را دوباره امتحان کنید

 

زمانی که میتوانید بگویید که سطح انگلیسی خود را بالا برده اید و تقویت کردید و اکنون با نحوه ی آزمون آیلتس کاملا آشنایی دارید, قدم دیگری پیش روی شما وجود ندارد جز اینکه در آزمون ثبت نام کرده و خودتان را برای روز نهایی آزمون آماده کنید. خودتان را دوباره امتحان کنید. اگه شما آزمون

در قدم اول دادید, برای بار دوم این تست را دوباره از خودتان بگیرید تا ببینید روند پیشرفت شما چگونه بوده.EFSET Plus

اگر میتوانید تست های تمرینی آزمون گفتاری و یا نوشتاری آیلتس را انجام بدهید. این قدم آخر را به هیچ وجهه فراموش نکنید. این تنها راهی است که شما متوجهه میشوید برای هزینه کردن در آزمون رسمی و نهایی آیلتس چقدر آماده هستید. زیرا وقتی شما آمادگی لازم را برای نمره ای که به آن احتیاج دارید, نداشته باشید, هیچ دلیلی ندارد که در آزمون آیلتس ثبت نام کنید.

با این برنامه ی چهار قدم تا آمادگی آیلتس, شما میتوانید با اعتماد به نفس به جلسه ی آزمون بروید. با اینکه با این کار خودتان را به چالش میکشید, شما آماده ی به دست آوردن نمره ی مورد نیازتان خواهید بود. هنگامی که شما نمره ی آیلتس خود را به دست آوردید,زمانی است که شما متوجه میشوید تلاشهای شما برای آمادگی در آزمون آیلتس نتیجه داده است.

به این برگه امتیاز دهید.

Uncategorized

ieltsآمادگی برای آزمون آیلتسآيلتس تهرانآیلتس 7آیلتس 8آیلتس 9آیلتس تهرانآیلتس تهران فرمانیهآیلتس در تهرانازمون ایلتس تهرانايلتس تهرانبرترین های ایلتس تهرانبهترين مركز تربيت مدرس آيلتس تهرانبهترین آموزشگاه آیلتس تهرانبهترین کلاس آیلتس تهرانبهترین کلاس آیلتس در تهرانبهترین کلاس خصوصی آیلتس در تهرانتدریس خصوصی ielts در تهرانتدریس خصوصی ielts شرق تهرانتدریس خصوصی آیلتس در تهرانتدریس خصوصی آیلتس در غرب تهرانتدریس خصوصی ایلتس تهرانتدریس خصوصی ایلتس شرق تهرانثبت نام آیلتس تهرانخانه آیلتس تهراندوره آیلتس تهرانکلاس آیلتس در تهرانکلاس ایلتس تهران تو جردنکلاس خصوصی آیلتس تهرانکلاس خصوصی آیلتس در تهرانکلاس خصوصی آیلتس در شرق تهرانکلاس خصوصی آیلتس در غرب تهرانکلاس خصوصی آیلتس غرب تهرانکلاسهای آیلتس تهرانمدرسه آیلتسمراکز آزمون آیلتس تهرانموسسه آیلتس تهرانموسسه ایلتس تهرانموسسه زبان ایلتس تهرانموسسه ی آیلتس تهراننتایج آزمون آیلتس تهراننتایج آزمون آیلتس در تهران

امکان ارسال نظر وجود ندارد!