آزمون سلپیپ کانادا در تهران

بخش دوم قسمت اول ریدینگ سلپیپ کانادا در تهران

 

تحلیل و تشریح نمونه سوالات آزمون

قسمت اول ریدینگ سلپیپ کانادا در تهران

 

RESPONDING TO THE PROMPT

 

  • برای فهم کلی نامه آزمون سلپیپ کانادا در تهران توصیه میشود یکباربه سرعت نامه را بخوانید و  که نویسنده و گیرنده  نامه را مشخص کنید  و سعی کنید چگونگی ارتباط  آنها  با یکدیگر را تشخیص داده و هدف و علت نوشتن نامه را تشخیص دهید. مهارت اسکیمینگ شما در این بخش بسیار مهم و موثر خواهد بود و به شما برای درک بهتر متن کمک بسیاری خواهد کرد .
  • در این بخش اطمینان حاصل کنید که سوال آزمون سلپیپ کانادا در تهران را درک کرده و منظور را متوجه شده ایدو برای پاسخ دادن به آنچه مطرح شده جه اطلاعاتی نیاز است ؟ در این مثال، شماباید متوجه شوید که آیا جرید توفینو را دوست دارد یا از آن متنفر است و تفاوت آن با کالگری چیست ؟ با درک این مطالب پاسخ دهی به سوالات آزمون سلپیپ کانادا در تهران بسیار راحت خواهد شد .
  • نامه آزمون سلپیپ کانادا در تهران را برای انتخاب کلمات وایده های کلیدی که به شما درپیدا کردن پاسخ کمک میکنند،جستجوکنید

دراین مثال، در پاراگراف اول  توفینو توصیف میشود  ودر ادامه با کلگری مقایسه میگردد.

  • گزینه های داده شده برای پاسخدهی به ابن سوالات آزمون سلپیپ کانادا در تهران را با دقت مطالعه کرده و آنها را با هم مقایسه بفرماید . آیا میتوانید به سرعت پاسخ درست را پیدا کنید ؟ در صورتی که پاسخ شما منفی است میتوانید از متود حذف گزینه های اشتباه استفاده کنید .

 

در زیر به بررسی این متد برای سوال آزمون سلپیپ کانادا در تهران مطرح شده میپردازیم که میتوانید از آن به عنوان نمونه استفاده بفرمایید .

 

 ELIMINATING THE WRONG ANSWER

Answer (a): somewhat bigger than he expected—Incorrect

This answer cannot be correct since Jared thinks that Tofino is small [S4]

 

Answer (b): more boring than Calgary—Incorrect

If Jared finds Tofino “amazing” [S2], then it’s unlikely that he thinks it is boring

 

Answer (d): too small to be interesting—Incorrect

Although Jared says that Tofino is small [S4], the adjective “too” is always used to indicate that something is excessive—too is always negative. Tofino’s small size is what Jared actually finds “refreshing” about it

پاسخ نامه

دستورالعمل

بخش دوم قسمت ۱ ، پاسخ نامه است  که از طرف گیرنده نامه برای شما ارسال گردیده است .

این نامه به طورمستقیم به مطالب ارائه شده درنامه اول پاسخ میدهد،اماممکن است برخی اطلاعات جدید را نیز مطرح کرده و ارائه دهد .

سوالات آزمون سلپیپ کانادا در تهران دراینجا درفرمتfill-in-blanks هستند که تعداد آن

پنج  سوال میباشد وشمابرای هرسوال میبایست  روچهارگزینه (کلمات یا عبارات داده شده ) کلیک کرده و پاسخ درست را انتخاب کنید . دربیشترموارد برای پاسخ دهی به این سوالات آزمون سلپیپ کانادا در تهران نیاز است شما پاسخ نامه اول و خود نامه را باهم در نظر گرفته و با توجه به ارتباط آن دو پاسخ سوالات مطرح شده را با اطمینان انتخاب بفرمایید .

 

نمونه سوالی که در آزمون سلپیپ کانادا در تهران از این مدل سوال  مطرح میگردد مانند سوال زیر میباشد  که برای شما برای آشنایی بیشتر فراهم گردیده است .

 

EXAMPLE PROMPT AND TEXT

Here is a response to the letter. Complete the response by filling in the blanks

Select the best choice for each blank from the drop-down menu

Hi Jared

Thanks for letting me know what is going on. I’ve taken your advice and booked a [Blank 1] from Vancouver to Tofino. I’ll be arriving in Tofino at about 3 p.m. [Blank 2] just as we had planned. It so happens that I was in Tofino a couple of years ago. Like you, I [Blank 3] in a small town. Also, as you suggested, I will be ready for all possible kinds of [Blank 4]. Frankly, though, I am not too worried about what we do or what the weather is like, as long as we have a chance to catch up on each other’s news. Just as you said, we should try to [Blank 5] as possible

See you soon

Abdul

EXAMPLE PROMPT AND QUESTION

Note: These are the answer choices that you will see in the letter in a drop-down menu when you click on the blank

 Select the best answer

Blank 3

  1. a) am a bit bored
  2. b) enjoy being
  3. c) feel uncomfortable
  4. d) have a job
به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!