راه های بهبود مهارت شنیداری در کلاس خصوصی آیلتس

مهارت گوش کردن آیلتس  تضمینی برای افراد زیادی دشوار است.

در واقع, قسمت گوش کردن آزمون آیلتس  تضمینی, یکی از سخترین قسمتهای آزمون آیلتس  تضمینی به شمار می رود, به خصوص برای کسانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست.

فکر میکنید چرا ؟

پاسخ به این سوال این است که, زیرا به زبان انگلیسی به عنوان یک زبان دوم اهمیت زیادی داده نمیشود.

در کشورهایی مانند چین و هند, دوبله کردن فیلم های انگلیسی , نمایشهای تلویزیونی روزانه و کارتونها به زبان خودشان, مهارت شنیداری را, از آنها گرفته است. نکته ی دیگر این است, که قسمت گوش کردن آزمون آیلتس آیلتس تضمینی, آزمونی بسیار آکادمیک (تحصیلی) با زبانی فنی و حرفه ای است.

چگونه میتوان از مشکلات گوش کردن انگلیسی در کلاس خصوصی آیلتس عبور کرد ؟

لهجه, طرز بیان (لحن), و تلفظات, سه جزء اصلی آزمون آیلتس آیلتس تضمینی هستند, که شما به عنوان یک آزمون دهنده آیلتس تضمینی باید بیشتر بر روی آنها تمرکز کرده و توجه زیادی به آنها اختصاص دهید. تن (زیر و بم بودن) صداهای مختلف و طرز بیان کلمات در سخنرانی ها باید با دقت شنیده شود تا نمره ی بالایی در آزمون گوش کردن آیلتس به دست آورد.

در اینجا تعدادی از بهترین نکاتی را که در بهبود مهارت گوش کردن به شما کمک میکند قرار دادیم :

. به انگلیسی کلاس خصوصی آیلتس تغیر دهید

خودتان را از بودن در موقعیت زبان راحت خود, متوقف کنید. از همین حالا, هر چزی که در اطراف شما وجود دارد به زبان مادری و رسمی شما است. اولین کاری که باید آیلتس تضمینی بکنید این است که همه ی آن زبانها را بلافاصله به زبان انگلیسی تغییر بدهید. لازم نیست که تلاش زیادی بکنید. شما همیشه به طور متوسطی از قوانین و سرگرمی های انگلیسی در اطراف خود داشته اید, اما هیچ وقت به خودتان زحمت اینکه به طور جدی به دنبال آن بروید, نداده اید. تغیر دادن به زبان انگلیسی به معنای پیروی از این نکات است :

–  انگلیسی رایج و روزمره آیلتس تضمینی

– فیلم های انگلیسی آیلتس تضمینی

– سریالها و یا نمایش های تلویزیونی انگلیسی آیلتس تضمینی

– مطبوعات و یا کتابهای انگلیسی آیلتس تضمینی

– اخبار انگلیسی آیلتس تضمینی

 

. از زیرنویس کلاس خصوصی آیلتس استفاده کنید

این روزها تکنولوژی روشن کردن حالت زیرنویس آیلتس تضمینی در تمامی تلویزیون ها و برنامه های متفاوت وجود دارد. اگر سخنرانی و صحبتهای به زبان انگلیسی آیلتس تضمینی برنامه ای را به خوبی متوجه نمیشوید, میتوانید حالت زیرنویس را روشن کنید.  متنی که در پایین صفحه آیلتس تضمینی در هنگام نمایش هر نوع برنامه و یا فیلمی ظاهر میشود, به شما کمک میکند تا کلمه به کلمه ای که توسط گوینده و یا سخنران بومی آیلتس  تضمینی گفته میشود, متوجه شوید. در طول زمان آیلتس تضمینی, مغز شما شروع به یاداوری طرز بیان و ادای کلمات هر سخنرانی ای که توسط گوینده شنیده بودید, برای شما میکند.

 

. در لب خونی در کلاس خصوصی آیلتس تمرکز کنید

شاید این تمرین به طور مستقیم در به دست آوردن یک نمره ی بالا در آزمون گوش کردن آیلتس تضمینی به شما کمک نکند, اما قطعآ در بهبود مهارت گوش کردن آیلتس تضمینی شما مؤثر خواهد بود. با توجه کردن به لبهای گوینده ای که به زبان انگلیسی صحبت میکند, فهمیدن صحبتهای او را برای شما آسان تر خواهد کرد. شما میتوانید سریال و یا فیلم هایی را ببینید که برای کودکان ساخته شده, زیرا در این نوع از برنامه ها با تلفظات آشکار و به آرامی و شمرده صحبت میکنند. شما میتوانید با برنامه های تلویزیونی و نمایشی کودکان آیلتس تضمینی تمرین گوش کردن خود را شروع کنید و بعد آن را به سطح های بالاتری مانند برنامه های مستند ارتقا دهید.

 

. از تکنولوژی کلاس خصوصی آیلتس کمک بگیرید

کانالهایی که در یوتیوب زبان انگلیسی آیلتس تضمینی یاد میدهند نیز میتوانند مؤثر باشند. همچنین برنامه هایی در گوگل پلی و یا آی تونز وجود دارند که میتوانند در یادگیری زبان به شما کمک کنند. شما میتوانید به طور ویژه در گوگل راه های بهبود گوش کردن انگلیسی آزمون آیلتس آیلتس تضمینی را سرچ کنید و چندین وبسایت را بررسی کنید.

اگر میخواهید مهارت گوش کردن انگلیسی آیلتس تضمینی خود را برای آزمون آیلتس و یا حرفه ی خود تقویت کنید, لازم است که سخت کار کنید. از نکاتی که در بالا خواندید پیروی کنید و یا حتی میتوانید از استاد زبان آیلتس آیلتس تضمینی خود بخواهید تا منابع و مطالبی برای بهبود مهارت گوش کردن به شما معرفی کند.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!