یادگیری مقاله نویسی در آزمونIELTS   در تهران   

 بسیار حائز اهمیت است.به این دلیل که موضوعات مطرح شونده در ازمون متنوع اند و پرداختن به هر موضوع ساختار نوشتاری خاص خود را میطلبد.

با این حال تمام مقالات آزمونIELTS   در تهران   

 

۳) نتیجه گیری ازمون IELTS در تهران  

بند نتیجه گیری باید دارای یک یا دو جمله باشد، و شما می توانید از قوانین زیر استفاده کنید:

  • دوباره بر روی موضوع مقاله ازمون IELTS در تهران  تاکید کنید (آخرین جمله ی مقدمه ی خود را با زبان و لغاتی متفاوت بنویسید)
  • میتوانید ازبیان نظرتان درباره ی اینده و پیشرفت این موضوع استفاده کنید.

به عنوان مثال:

در پایان تاکید میکنیم که، تحولات فناوری اطلاعات مزایای زیادی را به ارمغان آورده است، اما هنوز بر این باور هستیم  که پیشرفتهای مربوط به فن آوری جدید احتمالا منجر به ایجاد تأثیرات منفی زیادی در آینده خواهد شد که باید از آنها جلوگیری کنیم تا بتوانیم این تاثیرات مخرببر افراد و جامعه را به حداقل برسانیم.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس ( بهترین استاد آیلتس ) ( بهترین موسسه آیلتس ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس ) ( آیلتس در تهران ) ( آیلتس تضمینی )  موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند .

 

مقاله کامل ازمون IELTS در تهران   IELTS:

در طی دو دهه اخیر با پیشرفت فناوری اطلاعات  تغییرات بزرگی در شیوه زندگی مردم ایجاد شده است.با این همه در حالی که این پیشرفت های علمی  منافع بسیاری را برای جهان به ارمغان آورده است، بیش بینی میشود که اثرات منفی ان در اینده بیشتر از تاثیرات مثبت ان باشد.

در ابتدا خاطر نشان میکنیم که پست الکترونیک ارتباطات را به ویژه در سطح بین الملل بسیار ساده تر و سریع تر ساخته و باعث رشد تجاری و اقتصادی شده است.. علاوه بر این،شبکه ی جهانی اینترنت  اطلاعات در مورد هر موضوع قابل تصوری اعم از اخبار/توصیه های پزشکی/دوره های اموزشی و خیلی چیزهای دیگر را برای ما قابل دسترس ساخته است.بدیهی است که این پیشرفت ها باعث شده تا زندگی مردم بیار اسان تر شود.

با این وجود، تاثیرات فناوری در زندگی افراد همه در راستای مثبت و رو به جلو نبوده است. برای مثال، بسیاری از مردم عقیده دارند  که استفاده گسترده از ایمیل، باعث از بین رفتن ارتباطات  سنتی ارتباطی مانند نوشتن نامه، تلفن و گفت وگوهای رو در رو شده است. این موضوع می تواند منجر به کاهش توانایی افراد در برقراری ارتباط  با یکدیگر و تعاملات اجتماعی شود.

علاوه براین،وسعت اطلاعات نامحدود اینترنت به این معنا است که تقریبا دسترسی به هرموضوع ومطلبی برای همه ی افراد ممکن است. این مهم منجربه نگرانی های بسیاری به خصوص درمورد کودکان شده است. متأسفانه این مشکل ممکن است درآینده مشکلات بیشتری رابه وجود اورد.مگراینکه سیستم های نظارتی قویتری دراین راستا ایجاد شود.

درپایان تاکید میکنیم که،تحولات فناوری اطلاعات مزایای زیادی رابه ارمغان آورده است،اماهنوزبرای نباورهستیم که پیشرفت های مربوط به فنآوری جدید احتمالا منجر به ایجاد تأثیر ات منفی زیادی درآینده خواهد شدکه بایدازآنهاجلوگیری کنیم تابتوانیم این تاثیرات مخرب برافراد وجامعه رابه حداقل برسانیم.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!