موضوعات رایج در کلاس و آزمون آیلتس

یادگیری واژگان مرتبط با موضوعات مطرح شونده در ازمون فوق العاده مفید است – این بخش احتمالا مفید ترین و ساده ترین بخش ازمون است زیرابه طور مستقیم مورد استفاده قرار میگیرد و احتمال به فراموشی سپرده شدن ان  به حداقل میرسد. در ادامهبه لیستی با تمام موضوعاتی است کهدر بخش های Speakingو Writing  رایج تر هستند اشاره میکنیم.

شما باید درباره ی هر موضوع،با استفاده از کلمات مرتبط با این عناوین مثال هایی در قالب جمله برای خودتان بیان کنید .این کلمات و عبارات باید در جملات به صورت برجسته نمایش داده شوند.ازموضوعات زیر می توان هم در نگارش و هم در صحبت کردن استفاده کرد.

 

چگونه تمرین کنید

یک موضوع را انتخاب کنید و سعی کنید از ان مثال های فراوان و متنوعی را برای خودتان مطرح کنید. در پایان هر موضوع، از هرکدام سوالاتی طرح کنید و با استفاده از عبارات، کلمات و ایده های مرتبط به این سوالات پاسخ دهید. تنها زمانی که به اندازه کافی مسلط و روان شدید، به سراغ موضوعات بعدی بروید.

 

۱) ورزش

۲) ورزش و آموزش و پرورش

۳) ورزش و اقتصاد

۴) جو رقابتی

۵) بازار کار

۶.) زبان های خارجی

۷.) محیط کار

۸) برابری جنسیتی

۹) رسانه

۱۰) تبلیغات

۱۱) تلویزیون

۱۲)جهانی شدن

۱۳.) اینترنت

۱۴.) جرایم اینترنتی

۱۵) ارتباطات

۱۶) فرزند آوری

۱۷.) اختلالات خواب

۱۸.) استرس

۱۹.) روش های درمان

۲۰.) رژیم و سلامت

۲۱) دوران سالمندی

۲۲) تغییرات آب و هوایی

۲۳.) بازیافت

  1. منابع طبیعی

۲۵) آلودگی

۲۶.) غذا و بهداشت

۲۷.) انرژی هسته ای

۲۸.)شهرنشینی

۲۹.) زندان

۳۰) گردشگری

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS  ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS  ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS  در تهران ) ( آیلتس IELTS  تضمینی ) ) ( تدریس خصوصی  آیلتس IELTS  تضمینی )    موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

 

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!