نکاتی برای آزمون های  IELTS . TOEFL.CELPIP . PTE بخش اول

 

 

هر دانش آموز به عنوان یک فرد مستقل، دارای دیدگاه و فردیات منحصر به فرد خود است.در همین راستا سعی کنید روش های مختلف را امتحان کنید تا روشی را که برای شما مفید و موثر است پیدا کنید.در ادامه به ذکر نکات رایجی برای دانش اموزان موثر بوده اشاره میکنیم:

بایدها:

– حضور در کلاس و تمرکز حضور و توجه شما به کلاس درس اولین نکته ی ضروری است.

– سرمایه گذاری بر روی توان و زمان.شما بدون تمرکز و تعهد به مطالعه ی مستمر نمیتوانید یاد بگیرید. استفاده ی مفید از زمان منوط به تمرکز کامل است،لذا اگر فرد متمرکزی نیستید تمام تلاش هایتان بی ارزش است.

– دوری از عوامل حواس پرتی.مجددا تاکید میکنم.شما به تمرکز نیاز دارید.بنابراین مکانی را برای مطالعه انتخاب کنید که بتوانید به طور کامل روی کار خود متمرکز شوید.

– انضباط.شمابه میزان تلاش و زمانی که صرف میکنید نتیجه میگیرید، بنابراین مهم است که مسئولیت پذیر و متعهد باشید؛هر روز مطالعه کنید، حل تمارین را به تعویق نیاندازید،و تکالیف را درست به موقع انجام دهید.همه اینها به انضباط شخصی شما، بستگی دارد.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS  ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS  ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS  در تهران ) ( آیلتس IELTS  تضمینی ) ) ( تدریس خصوصی  آیلتس IELTS  تضمینی )    موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

چگونه میتوان منضبط بود؟   کم کم شروع کنید و به مرور ان را افزایش دهید.به عنوان مثال، با یک جلسه مطالعه ۲۰ دقیقه ای شروع کنید، و به مرور تایم ان را افزایش دهید.

– ابتکار عمل داشته باشید.منتظر نباشید تا معلم از شما تکلیف بخواهد.به کتابخانه بروید، تحقیق کنید، در مورد موضوعی که مطالعه می کنید بیشتر بخوانید.اما این را نیز در نظر داشته باشید که احتیاجی نیست مغزتان را بیش از حد انباشته کنید.

– روش موثرمطالعه ی خودتان را بیابید.گاهی اوقات ممکن است از روش مطالعه همکلاسی و یا روش های توصیه شده ی معمول استفاده کنیم.این روش ها ممکن است برای شما هم بتواند مفید باشد، اما باید توجه داشته باشید که صرفابه این دلیل که شخص دیگری با بهره گیری از این روش به نتیجه رسیده است، بدین معنی نیست که برای شما همموثر خواهد بود.بسیاری از افراد شیوه ی یادگیری منحصر به فرد خود را دارند وبا توجه به این موضوع هر شخصی نیاز دارد تا روش مناسب خود را پیدا کند.

– مورد بررسی قرار دادن اشتباهات گذشته .اشتباهات گذشته فراموش شوند؛شما باید هراز چند گاهی آنها را مجددا مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که یک خطا را دو بار تکرار نخواهید کرد.

– از استاد خود راهنمایی بخواهید.او برای پشتیبانی و حمایت از شما همیشه اماده است.بنابراین خجالت نکشید و در هنگام نیاز کمک بخواهید.شاید یک توضیح ساده بتواند به رهایی از مشکلی بزرگ و به پیشرفت شما کمک بسیاری کند.

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE  ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی )  موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!