نکاتی برای آزمون های  IELTS . TOEFL.CELPIP . PTE بخش دوم

 

– مرور پایانی ازمون.اضطراب می تواند بزرگترین خیانت را در حق شما مرتکب شود.در طول امتحانممکن است احساس کنید که زمان کافی باقی نمانده و در پاسخگویی عجله کنید.در این مواردیک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که یک بررسی دوباره میتواند خطاهای احتمالی را کاهش دهد.

نبایدها:

– یک خطا را به فرض گرفتن نتیجه ی متفاوت تکرار نکنید.اگر به نتیجه ی قابل قولی دست پیدا نمیکنید شاید در شیوه ی مطالعه شما نقصی وجود دارد که مانع از حصول نتیجه میشود.روش کار خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و از معلمتان بخواهید که پیشنهادات خود را در مورد نحوه بهبود عملکردتان ارائه دهد.

– فروگذاری یک درس به منظور تقویت درس های دیگر .هر درس و مبحث اهمیت ویژه ی خود را دارد، هیچکدام را دست کم نگیرید.

– از دست دادن کنترل در اثر استرس.استرس طبیعی است، اما اجازه ندهید که تسلط را از شما بگیرد.آن را کنترل کنید و از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنید.

 

Sirielts  برگزار کننده دوره های زبان انگلیسی

 

– مسیر ازمون را از دست ندهید .شما می توانید بسیاری از نکات را به دلیلساده ترین اشتباه از دست بدهید: شما طبق دستورالعمل ازمون پاسخ نداده اید.سوالات رابه آرامی و با دقت بخوانید،تا بتوانید به آنچه که خواسته شده پاسخ دهید.پاسخ شما در بعضی موارد ممکن است صحیح باشد ، اما اگر دقیقا مد نظر سوال نباشد، نادرست است.

– عدم برنامه ریزی صحیح زمان.ابتدا باید مروری کلی بر روی برگه ی سوالات صورت گیرد تا بتوانید یک طرح اولیه برای پاسخگویی ایجاد کنید.به این ترتیب شما می توانید زمان خود را به درستی بین سوالات توزیع کنید.مرور نهایی را نیز نباید فراموش کرد.در چند دقیقه ی پایانی می توانید اشتباهات را اصلاح کنید و یا سوالات شک دار خود را بازنویسی کنید.

– زمانی که نمیتوانید هدف سوال را تشخیص دهید.برخورد با این موضوع در میانه ی ازمون کمی ترسناک است.بنابراین، هر گونه شک و تردید و عدم درک مطالب در کلاس درس یا در حین تحصیل باید برطرف شود.در غیر این صورت می تواند به یک شکست بزرگ تبدیل شود. مطالعه کنید تا تمام شک و تردید خود را از بین ببرید.

– در مورد پاسخ شما اطمینان ندارید.حدس دوم لزوماصحیح نیست،این موضوع باعث می شود که شما در مورد تمام پاسخ های دیگر نیزتردید کنید.چنانچه این اتفاق برایتان افتاد،ابتدا روی سؤالات دیگر متمرکز شوید و بعدا دوباره به آن پرسش باز گردید.به این ترتیب مغز شما در پاسخ به یک سوال متوقف نمیشود.

– مباحث را اشتباه مطالعه کنیداین اتفاق غیر قابل قبولی است استو اگر رخ دهد به این معناست که شما دارای انضباط و تمرکز نیستید.معلم می تواند از این موضوع استنباط  کند که شما علاقه ای به درس ندارید، یا متمرکز نیستید.به آنچه انجام می دهید، تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

– خستگی.فرایندهای مغزی با بدن بسیار مرتبط هستند، بنابراین بخشی از عادت های مطالعه مربوط به خوراک مقوی و داشتن خواب کافی است، به ویژه هنگامی که برای امتحان اماده میشوید.

 

  • Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون CELPIP در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر و بهترین اساتید   CELPIP در تهران    ( بهترین استاد CELPIP ) ( بهترین موسسه CELPIP ) ( بهترین معلم خصوصی CELPIP  ) (CELPIP در تهران ) (CELPIP تضمینی )  موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند .
به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!