نکات و تجارب شخصی در زمینه ی آزمون IELTS

بخش اول

IELTS(Enternational English Testing System) آمادگی آزمون IELTS  در تهران

یکی از محبوب ترین آزمون های رسمی مورد نیاز برای تحصیل،کار و یا زندگی در کشورهایی است که صحبت کردن به زبان انگلیسی در انها ضروری میباشد. آیلتس به نوعی به سنجش مهارت ها و توانایی های شما برای استفاده از زبان میپردازد. بنابراین، قوی تر شدن شما باعث آسان تر شدن امتحان خواهد بود.

اصول اولیه آمادگی آزمون IELTS  در تهران

۲ نوع امتحان ایلتس وجود دارد که باید یکی از انها را انتخاب کنید.این امتحان ها دارای نسخه های Listeningو Speaking مشترک و Reading و Writing متفاوت هستند.

۱.آزمون عمومی – مورد نیاز برای تحصیلات متوسطه، پروژه های کاری یا دوره های آموزشی .

۲.آکادمیک   – مورد استفاده برای تحصیلات تکمیلی.

ساختار این آزمون ها بسیار سازمان یافته ودارای ۴ قسمت استکه هر بخش باید در زمان مشخصی تکمیل شود:

 

  1. آمادگی آزمون IELTS در تهران Listening: ۳۰ دقیقه . به طور معمول، شما به یک مکالمه گوش می دهید و بعد از آن به برخی سوالات مطرح شده از همان بخش پاسخ میدهید.همچنین در برخی سوالات باید عبارات درست یا نادرست را تشخیص دهید.شما در این بخش به مهارت های شنیداری قوی،برای درک موضوع و نکات اصلی مکالمه ی بین دو یا چند نفر نیاز دارید.
  2. آمادگی آزمون IELTS در تهران Reading : ۶۰ دقیقه .در این بخش باید به خوانش سه متن و پاسخگویی به ۴۰ سوال طرح شده از انهابپردازید. استفاده از مهارت scanning به منظور صرفه جویی در وقت و برای پاسخ به تمام سوالات بسیار حائز اهمیت است.
  3. Writing: ۶۰ دقیقه . در این بخش یک عنوان برای شما مطرح خواهد شد که ممکن است در زمینه های متفاوتی مانند: یک آمادگی آزمون IELTS در تهران نامه رسمی، یک مقاله و غیره باشد. پس وظیفه ی شما در این قسمت نگارش یک متن با استفاده از عبارات و واژگان مناسب میباشد.
  4. آمادگی آزمون IELTS در تهران Speaking : ۱۱-۱۴ دقیقه . دراین بخش از آزمون که به صورت فردی انجام می شود ممتحن ابتدا شروع به پرسیدن سوالات پایه ای خود میکند و سوال هایش را با پرسیدن نظر شما در مورد موضوعات مختلف ادامه میدهد و در پایان به یک نتیجه گیری کلی از بحث میپردازد. علاوه بر بهره گیری از استدلال های منطقی،به کارگیری انها در جای مناسب و با استفاده از واژگان گسترده مهممیباشد.

بخش های مختلف ازمون به جز  آمادگی آزمون IELTS  در تهران Speaking یکی پس از دیگری و بدون وقفه،انجام میشوند.اما ازمون آمادگی آزمون IELTS  در تهران Speaking  بسته به برنامه ی حوزه ی برگزار کننده، می تواند در همان روز و یا حتی در یک روز متفاوت از آزمون خود صورت پذیرد.به یاد داشته باشید که باید شماره داوطلبی امتحان  و کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید!

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!