نکات و تجارب شخصی در زمینه ی آزمون IELTS      

بخش دوم

 

چگونه آزمون IELTS  ثبت نام کنم؟

برایثبت نام آزمون آیلتس کافی است به وبسایت آیلتس دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران  مراجعه کنیدتا از نزدیکترین مرکز برگزاری ازمون مطلع شوید. شما از این طریق میتوانید تاریخ های امتحان رابررسی کنید و مستقیما برای امتحان ثبت نام کنید. شرایط را به دقت بخوانید و برای شرایط پرداخت هزینه ی امتحان اطلاعات کافی را کسب کنید.

قبل از ثبت نام باید ابتدا بتوانیدمدت زمان مورد نیاز برای اماده سازی آزمون را تخمین بزنید. ثبت نام شما به منزله ی درخواست برای یک صندلی در روز خاص است و منصرف شدن شما فقط به معنای پرداخت هزینه های اضافی نیست بلکه در صورت تکمیل ظرفیت برای ازمون های بعدی انصراف شما از می تواند باعث ایجاد تاخیر زیادی در دیگر برنامه هایتانشود. از سوی دیگر، در نظر داشته باشید که اعلام نتایج کمی زمان می برد. اگر به ایلتس برای پذیرش  دردانشگاه نیاز دارید، مطمئن شوید که نتایج خود را قبل از اتمام مهلت درخواست پذیرش دریافت خواهید کرد!

چگونه برای آزمون IELTS  آماده شویم

نمره ی این ازمون،در یک مقیاس رده بندی از ۰-۹ نشان دهنده ی مهارت کلی شما در زبان انگلیسی است. هر چه امتیاز شما بالاتر باشد،یعنی از سطح دانش و درک زبان بالاتری برخوردارید. نمره ۶ معمولا نشان دهنده ی این است که شما قادر به صحبت کردن در سطح متوسط و قابل درک هستید.این نمره مورد قبول بسیاری از دانشگاه ها میباشد با این حال، بسته به موسسه ای که از ان درخواست پذیرش دارید، ممکن است نمره ی بالاتری مورد نیاز باشد.

چگونه می توان برای امتحان دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران آماده شد؟ خوب، همانطور که میدانید، هرچه بیشتر مطالعه کنید حس بهتر و اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت. این امتحان، ترکیبی از مهارت های عملی و تئوری،و همچنین برخی از تکنیک ها و استراتژی های ازمون است. منابع متنوعی مانند کتاب ها یا سی دی های اموزشی موجود در بازار به شما کمک می کند تا به تقویت و به روز کردن مهارت های خود بپردازید.به علاوه پس از ثبت نام امتحان، به یک دوره آموزشی آنلاین رایگان نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. از سوی دیگر، تنها خود شما هستید که نقاط قوت و ضعف خود را می شناسید.برای مثال، اگر زبان انگلیسی را به خوبی صحبت میکنید اما هرگز دستور زبان را مطالعه نکرده اید، قطعا باید بیشتر بر دستور زبان تمرکز کنید! و بالعکس، چنانچه در دوره ی تحصیل در مدرسه گرامر را به طور کامل اموزش دیده اید اما هرگز به تمرین صحبت کردن نپرداخته اید،بهتر است دوستانتان را ملاقات کنید و مهارت های گفتاری و شنیداری را با کمک انها تمرین کنید.

تجارب شخصی  آزمون IELTS

تجربه ی شخصی من،شرکت در امتحان دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران IELTS برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در یک کشور انگلیسی زبان بود. به طور معمول، اگر برای ادامه ی تحصیل یا کار در کشوردیگری درخواست داشته باشید احتمالا شرکت در آزمون های انگلیسی مانند IELTSبرای شما ضروری میباشد.بنابراینابتدا از ازمونی که باید در ان شرکت کنید اطمینان حاصل کنید.امتحانات دیگری مانند Cambridge یا TOEFL نیز برای همین منظور وجود دارند، اما بعضی از امتحانات توسط همه موسسات پذیرفته نمی شوند.

 

ثبت نام آزمون IELTS  خود را به تعویق نیاندازید!

هنگام تلاش برای گرفتن گواهی زبان خود،ممکن است با مشکلاتی از قبیل تکمیل ظرفیت در تاریخ امتحان مورد نظرتان مواجه شوید. IELTS دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران دارای دو نوع ازمون کتبی و الکترونیکی است، و برخی از موسسات تنها ازمون کتبی را مورد تایید قرار میدهند. مورد قبل را من به شخصه تجربه کرده ام. متاسفانه نسخه ی کتبی ایلتستعداد دفعات کمی در سال برگزار می شود.بنابراین تاریخ امتحان خود را با فاصله ی زیادی از زمان ثبت نام دانشگاه انتخاب کردم تا مطمئن شوم که نتیجه را به موقع در دست خواهم داشت. در آن زمان من در دانمارک تحصیل کردم و می خواستم امتحان خود را در اسپانیا شرکت کنم، بنابراین مدارک مورد نیاز اسکن و به اسپانیا ارسال شد.اما متاسفانهمدارک با تاخیر بسیار زیادی به مقصد رسیدند، و هنگامی که به اسپانیا رسیدم متوجه شدم که ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام وجود ندارد.در انجا به پیشنهاد مرکز ازمون به بیلبائو، شهر دیگریدر اسپانیا سفر کنم،که خوشبختانه هنوز ظرفیت ثبت نام تکمیل نشده بود. بنابراین، همیشه زمان بندی ثبت نام را در نظر داشته باشید به خصوص اگر متقاضی شرکت در ازمون های کتبی هستید.زیرا تعداد دفعات برگزاری انها کم میباشد و از ظرفیت محدودی برخوردارند.

 

تدریس خصوصی  آیلتس IELTS  تضمینی

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!