نکات و تکنیک های خواندن در آزمون آیلتس

 

چرا داشتن مهارت خواندن در زبان مهم است؟

این مهارت برای یادگیری زبان بسیار مهم است اما چرا؟ خواندن تاثیر بزرگی در فراگیری زبان دارد،مخصوصا تاثیر ان در مهارتهای نوشتاری شما بسیار مشهود است، گرچه زبانشناسان هنوز درنیافته اند که چگونه این اتفاق می افتد. اما منطقی است که هرچه واژگان، جمله ها و ساختارهای گرامری بیشتری از طریق خواندن در معرض دید قرار بگیرد، بیشتر به طور بالقوه در صحبت کردن و نوشتن استفاده می شود.اگرچه معلمان اغلب تماشای فیلم با زیرنویس انگلیسی را توصیه می کنند، اما خواندن زبان در طول یک بازه ی زمانی بسیار پیشرفت چشمگیری را فراهم می کند.

 

نکات مهم خواندن:

بسیاری از داوطلبین می گویند که واقعا از خواندن لذت نمی برند و حتی در زبان مادری خود نیز این کار را به ندرت انجام می دهند.با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید یک خواننده خوب باشید.در ادامه چند نکته برای کمک به شروع این کار برای شما اورده ایم:

۱.اول و مهمتر از همه، در زمینه هایی به مطالعه بپردازید که به آنها علاقه دارید . اگر موضوع یک متن برای شما جذاب باشد، بسیار بیشتر درگیر این کار خواهید شد.اگر موضوعات مربوط به تکنولوژی، بیوگرافی، مجلات مد، مجلات علمی یا وبلاگ ها را ترجیح می دهید، می توانید طیف وسیعی از متون را  تقریبا با هر موضوعی در اینترنت پیدا کنید.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS  ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS  ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آیلتس IELTS  تضمینی ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS در تهران ) (آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS در تهران ) ( آزمون آیلتس IELTS  در ایران  ) ( آزمون آیلتس IELTS ) ( منابع آزمون  آیلتس IELTS ) ( کلاس  آیلتس IELTS ) ( آموزش آیلتس IELTS) ( دوره فشرده  آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS در تهران  ) ( کلاس خصوصی آیلتس IELTS ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS )  ( تدریس خصوصی    آیلتس IELTS تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

 

  1. از کتابخانهانلاین استفاده کنید –این کتابخانه ها شامل کتاب هایی برای خوانندگان در تمام سطوح هستند . برخلاف آنچه شما فکر می کنید، این کتاب ها فقط در یک حیطه ی محدود نیستند، اما بسیاری از آنها کتاب های کلاسیک های هستند که به زبان ساده تر کوتاه و بازنویسی شده اند.

 

  1. از تمام نوشته های اطرافتان استفاده کنیدهر چیزی را بخوانید: تابلوهایخیابان، بیلبوردها، مجلات رایگان سوپر مارکت ها. برچسب های غذایی و غیره.

 

  1. کتابهایی را که قبلا به زبان خودتان خوانده اید وانها لذت برده اید به زبان انگلیسی بخوانیدبا داشتن اطلاعات پس زمینه از داستان و شخصیت ها می توانید خواندن برایتان ساده تر میشود و در عین حال قادر به جذب ساختارها و لغت و دستور زبان جدید خواهید بود. همچنین در برنامه های رایگان روی تلفن همراه مانند Kindle یا iBooks ، ممکن است بتوانید کتابهای رایگان یا ارزان قیمت برای دانلود آنلاین پیدا کنید.

 

  1. از وبسایت هایی مانندBBC One Minute World Newsبرای پیدا کردن اخبار فعلی، با زیرنویس استفاده کنید .

 

  • Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون CELPIP در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید   CELPIP در تهران ( بهترین استاد CELPIP ) ( بهترین موسسه CELPIP ) ( بهترین معلم خصوصی CELPIP ) ( سلپیپ CELPIP در تهران ) (CELPIP تضمینی ) (سلپیپ CELPIP در تهران ) (سلپیپ CELPIP تضمینی ) (سلپیپ CELPIP در تهران   ) ( آزمون سلپیپ CELPIP در ایران  ) ( آزمون سلپیپ CELPIP ) ( منابع آزمون سلپیپ CELPIP  ) ( کلاس سلپیپ CELPIP ) ( آموزش سلپیپ CELPIP ) ( دوره فشرده  سلپیپ CELPIP) ( تضمینی سلپیپ CELPIP) (سلپیپ CELPIP تضمینی در تهران ) ( کلاس خصوصی سلپیپ CELPIP  ) ( تدریس خصوصی سلپیپ CELPIP ) ( تدریس خصوصی  سلپیپ CELPIP  تضمینی ) (خانه سلپیپ ) (celpiphouse ) (celpiptest)    (مرکز آزمون سلپیپ) (آزمون آزمایشی  سلپیپ )    (مرکز آزمون سلپیپ)   (خانه سلپیپ تهران ) (مرکز آزمون سلپیپ تهران)  (آزمون آزمایشی سلپیپ در تهران) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند .
به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!