خانه آیلتس
_

کلاس آیلتس | دوره آموزش آیلتس تضمینی | آیلتس آنلاین

جزئیات دوره و آزمون 

خانه آیلتس تهران با برگزاری بهترین کلاس آیلتس در تهران بین ۴ تا ۶ ماه ، آیلتس تضمینی ۷ بدون آزمون را به زبان آموزان آموزش می دهد. با ثبت نام در خانه آیلتس تهران می توانید تجربه حضور در بهترین کلاس آنلاین آیلتس را داشته باشید. همچنین دوره فشرده آیلتس آنلاین بسته به سطح و زمان زبان آموز صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه دوره فشرده آیلتس، هزینه دوره آیلتس و شرکت در آیلتس فشرده تهران می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.طول دوره برای زبان آموزانی که سطح intermediate و بالاتر می‌باشند بین ۲۰ تا ۳۰ جلسه ۷۵ دقیقه ای می‌باشد که شامل ۴ مهارت آزمون خواهد شد. زبان آموزانی که مبتدی هستند با گذراندن ۳۵ تا ۴۵ جلسه به راحتی میتوانند به حداقل نمره ۶ در آزمون آیلتس در این مرکز دست یابند.

بارم بندی ایلتس با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین و تنظیم می گردد. البته شما با حضور در کالج زبان علیپور که یکی از بهترین مرکز آموزش آیلتس در تهران می باشد، می توانید کلیه اطلاعات مربوطه درمورد آزمون آیلتس در دوره فوق فشرده آیلتس کسب نمایید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که خانه آیلتس با برگزاری چنین دوره هایی به شما زبان آموزان کمک می کند تا بالاترین نمره آیلتس را کسب نمایید. بسیاری از افراد به دنبال چگونگی کسب نمره خوب آیلتس تضمینی بدون ازمون هستند اما همانطور که می دانید شما با شرکت در چنین کلاس هایی بعد از گذشت ۶ الی ۸ ماه به راحتی قادر هستید که در این آزمون موفق شوید.

نوع دوره مهارت ها خصوصی گروهی آنلاین حضوری مدت زمان
Pre-IELTS افزایش سطح و ساختار ها دارد دارد دارد دارد ۷۵ دقیقه
IELTS افزایش مهارت های رایتینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و ریئینگ دارد دارد دارد دارد ۷۵ دقیقه
نوع کلاس هزینه به ازای هر نفر
خصوصی ۲۵۰.۰۰۰ تومان
۲ نفر ۱۷۵.۰۰۰ تومان
۳ نفر ۱۵۰.۰۰۰ تومان
بیش از ۳ نفر به ازای هر نفر ۴۰%به مبلغ اضافه شده و بر تعداد تقسیم می شود
کلاس آیلتس
آموزشگاه آیلتس
بهترین آموزشگاه زبان در تهران

مراحل آزمون آیلتس

در طول این دوره تمام نکات کلیدی ۴ مهارت با تست زنی آزمون همراه با زبان آموز انجام خواهد شد و بعد از اتمام دوره زبان آموزان با شرکت در آزمون های آزمایشی موسسه و همچنین محل برگزاری آزمون اصلی و مقایسه نمره کسب شده، خود را برای شرکت در آزمون اصلی به خوبی سنجیده و در صورت وجود هرگونه ضعف در هر یک از مهارت ها با شرکت در کلاس های رفع اشکال قبل از آزمون اصلی، موفقیت خود را تضمین خواهند نمود.

استعلام نمره آیلتس

همچنین دوستانی که تمایل دارند قبل از ثبت نام در این مرکز، نمرات و نتایج بعضی از زبان آموزان خانه آیلتس رو مشاهده کنند می‌توانند به صفحه اینستاگرام @sirielts مراجعه کرده و در بخش هایلایت ها نتایج رو نظاره گر باشند و همچنین با خدمات دیگر این مرکز آشنا شوند.

مدرک آیلتس

گرفتن مدرک آیلتس به معنی یادگیری زبان در حد خوب و عالی است. کاربرد مدرک آیتلس در ایران برای مهاجرت و استخدام در برخی از سمت ها ضروری است. اخذ حداقل نمره برای هر کاربرد نیاز به کسب مهارت های آیلتس دارد. برای همین اخذ مدرک آیلتس فوری مستلزم شرکت در دوره های فشرده آیلتس بوده و نیاز است که به صورت موازی ترفند ها و نکات لازم برای هر course آزمون آیلتس فراگرفته شود. مدت اعتبار مدرک آیلتس متغیر است اما به طور معمول مدت زمان اعتبار، ۲ سال پس از اخذ مدرک خواهد بود و البته بعد از آزمون نهایتا دو روز بعد نتایج اعلام می شود.
نمره بندی این آزمون از ۰ -۹ بوده و به طور معمول سطح ۵ نمره متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی میشود. البته دانشگاه های مختلف نمره های قبولی متفاوتی را دارا هستند به عنوان مثال دانشگاهای کمریج .برای اخذ اقامت هم حد نصاب امتیاز آیلتس متفاوت است. اینکه دقیقا از کجا شروع کنید به ۳ نکته بستگی دارد :

۱- حد زبان فعلی زبان آموز
۲- سرعت یادگیری و پیشرفت زبان آموز
۳- حد نصاب مورد نیاز زبان آموز

کلاس آیلتس آنلاین

کلاس آیلتس آنلاین در آموزشگاه خانه آیلتس به صورت دوره ای در مقاطع مختلف تشکیل می شود. تبادل فایل و در اختیار قرار دادن منابع آزمون آیلتس یکی از ویژگی های اصلی در این مجموعه است. کلاس آیلتس آنلاین تضمینی با هدف کاهش هدررفت های وقت و انرژی از یک سو و در نظر گرفتن شرایط بحرانی جوامع از سوی دیگر باعث شده تا نه تنها سرعت رشد فضای آموزشی کاهش نداشته باشد، بلکه با خط زدن عوامل بازدارنده، راندمان آموزش آنلاین آیلتس بالاتر نیز برود.

آیلتس کلاس آیلتس آموزش آیلتس

در بسیاری از مواقع به دلیل زمان تشکیل کلاس های حضوری، امکان شرکت در کلاس های آیلتس، سلپیپ و … برای زبان آموزان وجود نداشت و یا بسیار سخت بود. اما با در نظر گرفتن شرایط آموزش آنلاین و کلاس های مجازی، مستقل از زمان و مکان می توانید در دوره های مختلف زبان ثبت نام نموده و به هدف خود برای رسیدن به نمره بالای ۷ آیلتس با رویکردی دیگر نگاه کنید. برای کسب اطلاهات بیشتر درباره نحوه برگزاری کلاس ها با ما تماس بگیرید.

آیلتس مدرک آیلتس دوره آیلتس
  • Barron’s IELTS Supperpack
  • Official Cambridge Guide to IELTS
  • Cambridge IELTS 14 Academic Students Book with Answers
  • Official IELTS Practice Materials
  • Road to IELTS

هزینه کلاس آیلتس

به دلیل مهاجرت هموطنان عزیز ایرانی به کشور های مختلف دنیا و نیاز آنها به زبان انگلیسی و مدارکی همچون آیلتس انستیتو تخصصی زبان Sir IELTS  با برگزاری دوره های آمادگی آیلتس و همچنین MOCK EXAM  آزمون های آزمایشی مکرر به صورت آزاد و در طول دوره های آموزشی سی جلسه ای آیلتس داوطلبان عزیز را به منظور کسب نمره دلخواه با هزینه مناسب همراهی کرده و تضمین کیفیت خدمات آموزشی خود را با کسب نمره های دلخواه داوطلبان عزیز اثبات میکند. به این منظور برای گذراندن این دوره های خصوصی و نیمه خصوصی Sir IELTS با مناسبترین شهریه با شماره های ذیل تماس گرفته و با مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر تصمیم خود را نهایی فرمایید. هزینه کلاس خصوصی آیلتس بسته به حضوری یا آنلاین بودن کلاس و تعداد نفرات (تک نفره یا زیر ۳ نفر) تعیین می شود. در کلاس آنلاین آیلتس کلیه دسترسی های صحبت با زبان آموز، اشتراک منابع و اسکرین و صدا و … فراهم شده و با بالاترین راندمان و کمترین هدررفت دوره فشرده آیلتس آنلاین برگزار می شود.مدت زمان دوره آیلتس بستگی به میزان پیشرفت زبان آموز و نتیجه ارزیابی های دوره ای دارد.

Pre-IELTS 1 Pre-IELTS 2 Pre-IELTS 3 Pre-IELTS 4 Pre-IELTS 5
Units 1-7 Units 8-14 Units 1-3 Units 4-6 Units 7-10
Headway Starter Headway Starter Mindset Fundation Mindset Fundation Mindset Fundation
Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores
۱-۳,۵ ۱-۳,۵ ۳,۵-۴,۵ ۳,۵-۴,۵ ۳,۵-۴,۵

Bridging

IELTS 1 IELTS 2 IELTS 3
Units 1-3 Units 4-6 Units 7-8
Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores
۴-۴,۵ ۴-۴,۵ ۴-۴,۵

Developing

IELTS 4 IELTS 5 IELTS 6
Units 1-3 Units 4-6 Units 7-8
Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores
۵,۵-۶,۵ ۵,۵-۶,۵ ۵,۵-۶,۵

Expanding

IELTS 7 IELTS 8 IELTS 9
Units 1-3 Units 4-6 Units 7-8
Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores Exepted Overall IELTS Baned Scores
۶,۵-۷,۵ ۶,۵-۷,۵ ۶,۵-۷,۵

بهترین دوره آیلتس

در نهایت می توان گفت از هر نظر که ببینیم دوره آنلاین آیلتس و کلاس های مجازی IELTS بهترین گزینه در هر شرایط برای آموزش زبان هستند. شما با دسترسی مستقیم به اساتید می توانید منابع آزمون آیلتس ، نمونه سوالات آزمون آیلتس، کتاب آمادگی آزمون آیلتس  و سایر فایل های آموزش کلاس آیلتس را به صورت مدون در اختیار داشته و با شرکت در کلاس های آنلاین از نکات امتحانی آیلتس نیز استفاده کنید. نکته مهم دیگر در کلاس های آنلاین آیلتس این است که به دلیل امکان ضبط کلاس ها توسط استاد، زبان آموزان می توانند به کررات از فایل جلسات آموزش آیلتس استفاده کرده و فایل های صوتی و تصویری کلاس ها نیز در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. نکته جالب توجه دیگر اینکه بدون هیچ محدودیتی در حین کلاس هم زبان آموز، به استاد دسترسی داشته و با اشتراک صدا و تصویر و یا حتی گروهی و  خصوصی امکان تبادل نظر و اطلاعات فراهم شده است. مجموعه خانه آیلتس با مدیریت جناب بهنام علیپوری بهترین استاد زبان و مدرس رسمی کانون زبان ایران و مدرس دانشگاه هوا و فضا با سالها تجربه موفق و تضمینی اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی آیلتس به صورت آنلاین کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیلتس خصوصی

یکی از راه‌های مطمئن و موثر برای آمادگی آزمون آیلتس، دریافت خدمات آیلتس خصوصی تضمینی است. در این روش، شما با یک معلم آموزش زبان مجرب و متخصص در آزمون آیلتس همکاری می‌کنید تا به بهترین نحو آزمون را آماده شوید.مزایای آیلتس خصوصی تضمینی به خوبی در کلاس آیلتس خصوصی تضمینی به وضوح مشهود می‌شوند. در این کلاس‌ها، شما توجه شخصی و مستقیم معلم خود را خواهید داشت. این به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک شاگرد خصوصی به چالش‌ها و نیازهای خاص خود در زمینه‌ی زبان انگلیسی پرداخته و بهبود یافته و در آزمون آیلتس عملکرد بهتری داشته باشید.

یک مزیت دیگر از انتخاب آیلتس خصوصی تضمینی این است که شما به تضمینی بودن آموزش دست خواهید یافت. این بدان معناست که با کسب تجربه و مهارت‌های لازم، مطمئن خواهید بود که می‌توانید به نمره‌ی مورد نظر خود در آزمون دست پیدا کنید.معلم آیلتس خصوصی نقش بسیار مهمی در موفقیت شما در آزمون آیلتس دارد. او به شما راهنمایی می‌کند، موارد آزمون را توضیح می‌دهد، تمرین‌ها و تمرینات مختلف را به شما ارائه می‌دهد و نقاط ضعف شما را شناسایی و بهبود می‌بخشد. از این رو، انتخاب معلم آیلتس خصوصی ماهر و متخصص امری حیاتی است.در نهایت، با شرکت در کلاس آیلتس خصوصی تضمینی، شما اطمینان خواهید داشت که زمان و انرژی خود را به بهترین نحو ممکن صرف آماده‌سازی برای آزمون آیلتس می‌کنید و با اعتماد به نفس بیشتری به آزمون می‌رسید. به عبارت دیگر، آیلتس خصوصی تضمینی به شما کمک می‌کند تا به آرزوهایتان در حوزه‌ی تحصیل یا کاری برسید و در مسیر موفقیت خود پیش بروید.

هزینه کلاس آیلتس خصوصی

یکی از اهمیت‌های مهم برای افرادی که به دنبال آموزش آیلتس خصوصی هستند، هزینه کلاس آیلتس خصوصی است. انتخاب استاد آیلتس مناسب و موسسه مناسب در تهران می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت شما داشته باشد.هزینه کلاس آیلتس خصوصی ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی ارتباط داشته باشد. این عوامل شامل سطح تدریس معلم، مدت زمان دوره، تعداد جلسات، و محتوای آموزشی می‌شود. بنابراین، قبل از انتخاب کلاس آیلتس خصوصی، مهم است که با موسسه‌ها و استادهای مختلف تماس بگیرید و هزینه‌ها را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب برای خود را داشته باشید.

استاد آیلتس با تجربه و تخصص در زمینه‌ی آزمون آیلتس می‌تواند به شما در آماده‌سازی کمک کند. او مهارت‌های ضروری را به شما آموزش داده و به شما نکات و تکنیک‌های مفیدی ارائه خواهد کرد تا در آزمون بهتر عمل کنید.بهترین موسسه برای آمادگی در کلاس آیلتس تهران می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. موسسه‌ها ممکن است دارای استادان متخصص و منابع آموزشی به‌روز باشند که به شما کمک کنند تا به نمره‌ی مطلوب در آزمون دست یابید. قبل از انتخاب موسسه، تحقیق و مشاوره با دیگر شاگردان و دانش‌آموزان سابق می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.هزینه آزمون آیلتس در تهران به عوامل متفاوتی بستگی دارد. باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید و هزینه آزمون را به مخصوصیت‌های خود اضافه کنید. هزینه آزمون آیلتس تهران ممکن است با توجه به نوع آزمون (آزمون عمومی یا آزمون تخصصی) و تاریخ انجام تغییر کند.

ielts-course2
Listening
_

آزمون Listening (شنیداری) آیلتس

زمان  این بخش حدوداً۳۰ دقیقه میباشد.

تعداد سؤال : دفترچه‌  حاوی چهل سؤال در۴ بخش میباشد . نوارامتحان  Listeningفقط یکبارپخش میشود و میبایست کاملا حواسمون جمع باشد چون فرصت جبرانی نخواهد بود.

پس ازپایان هربخش شما قادر هستید  تاجوابهای خود را بازبینی نموده و پاسخها را دردفترچه سوالات بنویسید . در پایان  این بخش از آزمون آیلتس چند دقیقه فرصت دارید تاجواب هاراازدفترچه سوالات به پاسخنامه منتقل نمایید. قابل ذکر است که دوبخش اول  این مهارت موضوعاتی اجتماعی ومکالمه بین دویا چند نفررا در بر میگیرد و دوبخش دوم نیزشامل موضوعاتی دانشگاهی و یک مکالمه حداکثرچهارنفره ویک کنفرانس میباشد.

Writing
_

آزمون Writing (نوشتن) آیلتس

این بخش، ۲ مرحله دارد.

General Training Writing

زمان این بخش  ۶۰دقیقه برای دوموضوع است که باید انشاء درباره آن نوشته شود.

در موضوع اول (Task 1) شما میباست نامه‌ای به شخصی فرضی بنویسید و در آن مسئله یا مشکلی را شرح دهید باید توجه کرد که  نامه شما باید حداقل ۱۵۰ کلمه را داشته باشد و اگر نامه‌ای کمتر از ۱۵۰ کلمه داشته باشد از آن نمره کم خواهد شد و توصیه میشود که ۲۰ دقیقه را به این بخش اختصاص دهید.

معمولا موضوع نامه ها یکی ازچهار نوع موضوعی است که در زیر به آن اشاره شده است:

  • Complaint / Request of information letter شکایت نامه / نامه درخواست اطلاعات
  • Job application letter نامه درخواست کار
  • Personal letter نامه شخصی
  • Formal business letter نامه رسمی  اداری

درموضوع دوم (Task 2) باید نظر موافق یا مخالف خود را نسبت به یک مسئله بیان کرده و نباید نامه شما از ۲۵۰ کلمه کمتر باشد در غیر این صورت از آن نمره کم خواهد شد و توصیه میشود زمان اختصاص داده شده در این بخش ۴۰ دقیقه باشد.

Academic Writing

زمان این بخش ۶۰دقیقه است که در این شصت دقیقه میبایست در مورد دو موضوع انشاء نوشته شود. در موضوع اول  (Task 1) جدول یا نموداری به شما داده خواهد شد  که شما میباست آنها را توضیح دهید. انشاء شما باید حداقل ۱۵۰کلمه را شامل شود و اگرتعداد لغات کمتر از۱۵۰کلمه  باشد ازآن نمره کم خواهد شد بهتراست۲۰دقیقه ازوقت را به موضوع اول اختصاص دهید. در موضوع دوم (Task 2) نیز  باید نظر موافق یا مخالف خود را نسبت به یک مسئله بیان کرده واگر تعداد لغات کاربردی در متن شما کمتر  از ۲۵۰کلمه باشد ازآن نمره کم خواهد شد و توصیه میشود ۴۰ دقیقه ازوقت را به موضوع دوم اختصاص دهید.

Reading
_

آزمون Reading (خواندن) آیلتس

این بخش، ۲ مرحله دارد.

General Training Reading

زمان این بخش  ۶۰دقیقه برای۴۰سؤال میباشد .

دفترچه حاوی متونی است  که جمعاً شامل ۲۰۰۰ تا   ۲۷۰۰کلمه است و برخلاف بخش Listening  زمان اضافه ‌ای به منظور انتقال جوابها ازدفترچه سوالات به پاسخنامه به شما  اختصاص داده نمیشود.

جالب است بدانید متون بکاررفته دردفترچه سوالات ازمجلات،جزوات،کتابها وروزنامه‌ها گرفته شده است ومخاطب آنها خواننده های  غیرمتخصص میباشد که بخش اول آن شامل مطالبی درباره امور روزمره اجتماعی , بخش دوم درمورد جزوات آموزشی واحتیاجات رفاهی و بخش سوم  شامل یک متن بلند با موضوعی عمومی است.

Academic Reading

زمان این بخش نیز  ۶۰دقیقه برای۴۰سؤال حاوی ۳ متن که جمعاً۲۰۰۰تا ۲۷۰۰کلمه را شامل میشود. 

برخلاف بخش Listening،زمان اضافه‌ای جهت انتقال جوابها ازدفترچه سوالات به پاسخنامه به شما داده نمی‌شود. و متون بکاررفته دردفترچه سوالات معمولا  ازمجلات،جزوات،کتابهاوروزنامه‌ها استخراح شده‌اند ومخاطب آنها به طور کلی خواننده های غیرمتخصص میباشد باید توجه داشت متون جنبه علمی دارند وحداقل یکی ازسه متن نوشتاری استدلالی است و درصورتی که متن حاوی لغات تخصصی وفنی باشد واژه نامه ‌ای کوتاه نیزهمراه آن برای شما آورده خواهد شد.

Speaking
_

آزمون Speaking (گفتاری) آیلتس

این بخش بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه زمان میبرد.

در این بخش که زمانی حدود ۱۱ تا ۱۴ دقیقه  از وقت شما را خواهد گرفت یک امتحان به صورت مصاحبه رو در رو از شما گرفته خواهد شد  و شامل سه بخش میباشد که در بخش اول که حدود ۴ الی ۵ دقیقه به طول خواهد انجامید متقاضی میباست به سوالات عمومی و شخصی در مورد محل زندگی ،شغل، وضعیت خانوادگی وعلایق خود جواب دهد.

در بخش دوم نیز  باید در مدت۲ الی ۳ دقیقه درمورد موضوعی که به شما داده خواهد شد صحبت کنید. قبل از آن یک دقیقه فرصت خواهید داشت تا درمورد موضوعات داده شده فکرکنید و یادداشت برداری نمایید. پس ازپایان زمان اختصاص داده شده در این بخش به یکی دو سؤال در مورد موضوع صحبت شده باید پاسخ دهید .

در بخش سوم , و پایانی که به مدت۴ تا ۵ دقیقه با مصاحبه ‌کننده صحبت خواهید کرد میباست در مورد موضوعی که در بخش دوم صحبت کردید به سوالات ممتحن پاسخ دهید .

قبولی در آزمون
_

شرایط قبولی در آزمون آیلتس

همه چیزدرباره آزمون جدید کامپیوتری آیلتس

یکی از مهم ترین عوامل کسب موفقیت و نمره خوب در امتحان IELTS ،نحوه مطالعه برای چنین امتحانی است. جواب این سوال که “چگونه آیلتس ۸.۵ بگیریم؟” را در مطلب جداگانه به طور کامل توضیح داده ایم. کلاس های آموزشی آیلتس در کلیه شهرها و کلاس های زیرمجموعه خانه آیلتس تشکیل می شود. یکی از مستعد ترین شهرها “مشهد” است برای آشنایی با “بهترین موسسه آیلتس مشهد” مطلب این بخش را مطالعه کنید. نکات زیر نیز مواردی هستند که به صورت تجربی گردآوری شده و تاثیر بسزایی در موفقیت در آزمون آیلتس دارند: 

اخیرا در دو شهر ملبورن و آدلایت در استرالیا آزمون آیلتس با حق انتخاب به طور کامپیوتری برگزار میشود که احتمال میرود درصورت موفق بودن این طرح جدید،امکان شرکت در نسخه کامپیوتری نیز برای متقاضیان فراهم شود. توجه داشته باشید که امکان شرکت در آزمون بر اساس سیستم سنتی کاغذ  و قلم نیز برای داوطلبین حذف نخواهد شد وبراساس ترجیح خود میتوانید یکی از این دو حالت کلی را انتخاب کنید.

ثبت نام در این آزمون جدید بر اساس مکانهای موجود تفاوتی با شیوه های رایج ثبت نام  ندارد و تاریخ ها و روزهای برگزاری آزمون طبق زمانهای موجود در سایت مراکز برگزار کننده میباشد.

در آزمون کامپیوتری سه قسمت لیسنینگ،ریدینگ و رایتینگ بر روی کامپیوترهای موجود در مرکز برگزاری آزمون انجام میشود اما آزمون مصاحبه یا همان اسپیکینگ به روش سنتی و به صورت چهره به چهره در قالب یک مکالمه شفاهی با یک انسان  ممتحن برگزار میشود. سایر ابعاد آزمون مانند محتوا، نوع سوالات و غیره در دو نسخه کاغذی و کامپیوتری هیچ تفاوتی باهم ندارند و در واقع این امکان جدید برای افرادی که با سیستم کامپیوتر و تایپ کردن راحت تر هستند مناسب میباشد. محیط کار نرم افزار آزمون شباهت زیادی به محیط کار نرم افزار تافل کامپیوتری/اینترنتی دارد.

نکته جالب دیگر در ارتباط با این آزمون جدید،سرعت بیشتر در اعلام نتایج است که طبق اعلام رسمی در وبسایت مربوطه بین پنج تا هفت روز پس از شرکت در آزمون می باشد این در حالی است که در نوع کاغذی نتایج آزمون بین سیزده تا پانزده روز اعلام میشود. سرعت اعلام نتایج به جرات یکی از ویژگی های قابل توجه این آزمون جدید است.

جمع بندی آزمون آیلتس

در یک جمع بندی سریع  در مورد آزمون جدید کامپیوتری می توان به این نکات اشاره کرد:

  • همان آزمون قبلی است ولی  در قالب و فرم جدید که فعلا در فقط در دو شهر استرالیا برگزار میشود.
  • محتوا ، زمانبندی، نوع سوالات، سیستم نمره دهی و تمهیدات امنیتی آزمون یکسان با نوع کاغذی می باشد.
  • قسمت های لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ به صورت کامپیوتری و قسمت اسپیکینگ با یک انسان انجام می شود.
  • در مقایسه با نوع کاغذی سرعت اعلام نتایج بین پنج تا هفت روز سریعتر است.
۴.۹/۵ - (۳۹۳ امتیاز)

۱۷ دیدگاه

  • من مدت های زیادی دنبال آموزشگاه خوبی که به صورت عملایتی و کاربردی زبان رو بهم یاد بده بودم که از شانس خوبم با استاد علیپوری آشنا شدم و از تجربیات فوق العادشون استفاده کردم بسیار پیگیری و دقیق گام به گام من رو به مرحله ای رسوندن که با اعتماد به نفس موفق شدم آیلتس ۷.۵ رو بگیرم و به هر کس که بشناسم صادقانه پیشنهاد میکنم. ممنون از مجموعه خوب خانه آیلتس

    • جناب آقای توکل؛ بصورت کلی برای تمام دانشجویان در زمان ثبت نام آزمون تعیین سطح برگزار می شود تا سطح زبان مشخص شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های موجود در وبسایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    • خانم کاتوزیان؛
      این مساله کاملا وابسته به سطح زبان حال حاضر شماست. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی دقیق تر این خصوص با شما انجام شود.

  • برای استفاده از دوره آنلاین آیلتس چه چیزی نیاز هست؟ آیا موبایل کافیه یا حتما باید لپتاپ باشه؟ ممنون میشم جواب بدید

  • هزینه شرکت در دوره های آیلتس به چه صورت هست آیا میشه به صورت اقساط پرداخت کرد ؟

  • منظور از کلاس آنلاین تضمینی آیلتس دقیقا چیه ؟ یعنی حتما نمره بالای ۷ میگیریم یا تمرکز روی بازگشت شهریه کلاس هست اگه در آزمون موفق نباشیم؟

  • مدت زمان دوره آموزشی تضمینی آیلتس برای اینکه نمره آیلتس ۷.۵ بگیریم چقدر هست؟ میشه ۳ ماهه تمومش کرد ؟

  • آیا منبع یا کتابی وجود داره که بشه به صورت خودآموز کلا آیلتس رو یاد گرفت؟

  • آزمون آیلتس در شرایط کرونا به چه صورت برگزار میشه و در کدوم کشورها؟ آیا آزمون آیلتس هم آنلاین برگزار میشه؟

  • ممنون میشم پاسخ بدید که کلاسهای آنلاین به صورت نرم افزارهای آموزشی هست یا از طریق واتساپ و اسکایپ؟

  • برای آموزش زبان از صفر تا آیلتس چقدر زمان تخمین میزنید استاد؟ من به صورت تجربی و درک مطلب شرایط زبانم بد نیست اما برای نوشتن و گوش کردن نمره ام خیلی پایینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *