کارگاه آموزشی Listening

بخش شنیداری آزمون یکی از مهمترین بخشهای آزمون میباشد. توانایی درست شنیدن تاثیر مستقیم برروی آزمون شما دارد. در کارگاههای تخصصی شنیداری آیلتس شیراز, مدرس آیلتس شیرازموثرترین و کارآمدترین تکنیکها و نکات کلیدی را به شما آموزش می دهد تا بتوانید به بالاترین نمره ممکن در حد توانایی خود دست پیدا کنید. شرکت در کارگاههای تخصصی به شما این فرصت را میدهد که با منابع مختلف جهت تمرین آشنا شوید. کارگاههای تخصصی آیلتس شیراز، راهکارهای موثر در رابطه با بخش شنیداری در اختیار شما قرار میدهد که به مدیریت زمانبندی شما در حین آزمون کمک به سزایی میکند. مدرس با تجربه ما منابعی را در اختیار شما میگذارد که در اوقات فراغت خود بتوانید از آنها استفاده کنید. این کارگاه نیز همانند کارگاههای دیگر از بخش پرسش و پاسخ تشکیل شده است که به تمامی سوالات شما در رابطه با آزمون پاسخ داده خواهد شد.

  1. زمان برگزاری هرکارگاه ۶ ساعت است که در ۴ جلسه جداگانه و هر کدام به مدت ۹۰ دقیقه و یک روز درهفته برگزار می شود تا شرکت کنندگان زمان کافی برای تمرین، اجرا و تجربه روش های آموزش داده شده را داشته باشند.
  2. درکارگاههای تخصصی Listening و Reading مدرس آیلتس شیراز بهترین و موثرترین روش ها و نکات کلیدی آزمون را به داوطلبان آموزش می دهد تا بتوانند به بالاترین نمره ممکن در حد توانایی خود دست پیدا کنند.
  3. محتوای مطالب کارگاهها ثابت نیست و بر اساس نیاز هر گروه از داوطلبان، متغیر است.
  4. هدف اصلی هر کارگاه تسلط داوطلب بر محتوای آزمون و انواع چالش سوالات میباشد پس لازم نیست شرکت کنندگان جزوه یا کتاب خاصی خریداری کنند.
  5. از منابع بسیار متنوع، به روز و براساس نیاز هر گروه در کارگاه استفاده میشود و منابع در اختیار داوطلبان خواهد گرفت.
  6. شرکت کنندگان نقش اصلی را در اداره کلاس، مطالعه، کشف، تجربه و یادگیری نکات مختلف آزمون دارند و مدرس (مجری) کارگاه نقش هدایت آنها را خواهد داشت.
  7. داوطلبان در فضایی متفاوت و تعامل با یکدیگر، مطالب ارائه شده را یاد گرفته و تمرین میکنند.
  8. بزرگترین مشکل شرکت کنندگان کمبود زمان در بخشهای شنیداری وخواندنی متنها و صداهای بسیار طولانی و پیچیده است. در کارگاههای تخصصی برای رفع این مشکل راه حلهای مشخص و مفیدی ارائه خواهد شد.
  9. در طول برگزاری کارگاه ، مدرس میزان پیشرفت هر شرکت کننده را بررسی میکند و در صورت نیاز راهنمایی و تمرین های جداگانه برایش طراحی خواهد کرد تا نتیجه مناسب کسب شود.
  10. در پایان کارگاه با تائید مدرس، داوطلبان در آزمون شبیه سازی شده آیلتس بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی شرکت میکنند تا میزان پیشرفت خود را به صورت واقعی بسنجند.
  11. بعد از پایان کارگاه هیچ بخشی از آزمون برای داوطلبان ناشناخته نخواهد بود و روز آزمون اصلی بر همه موارد تسلط خواهند داشت.

کارگاه آموزشی Listening در تهران

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!