آزمون آیلتس

آیلتس یکی از سیستم های بین المللی پیشرو است که برای تعیین سطح مهارت های زبان پایه ای طراحی شده است.این آزمون بین المللی برای کسانی است که علاقه مند به مهاجرت ,تحصیل و یا کار در شرکت هایی هستند که زبان انگلیسی یکی از اولویت های اصلی آن ها ست.

این آزمون با موفقیت بیش از یک میلیون نفر در ۱۳۵ کشور به تصویب رسید.آیلتس به عنوان یک مدرک بین المللی از سال۱۹۸۹ شناخته شده و قابل اعتماد است که تمام مهارت های افراد کاندید ها  را مورد سنجش قرار می دهد.مدرک آیلتس در سراسر جهان به عنوان گواهی بین المللی شناخته شده است.

هدف اصلی آزمون آیلتس ارزیابی مهارت های کاندیداست.نتایج آزمون با یک مقیاس نمره از کمترین نمره ۱ تا بالا ترین نمره ۹ می باشد.

آزمون آیلتس دو نوع فرمت وجود دارد:آزمون آکادمیک آیلتس و آزمون جنرال آیلتس.

آزمون آکادمیک:این آزمون آیلتس برای اهداف دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.این آزمون طراحی شده است برای کسانی که در حال رفتن به دانشگاه های انگلستان ,استرالیا,نیوزلند,ایالات متحده امریکا و کانادا …هستند و یا قصد کار و یا شرکت در برنامه های آموزشی بین المللی را دارند نیز موثر است.

 

آزمون عمومی آیلتس:این امتحان ضروری برای کسانی است که میخواهند در انگلستان کار کنند و هم چنین برای همه ی کسانی که تصمیم به مهاجرت به استرالیا,کانادا,انگلستان ، نیوزیلند، ایالات متحده آمریکا، هنگ کنگ، ایرلند و سایر کشورها دارند.

 

تمام نکاتی که شما باید در مورد آزمون آیلتس بدانید:

هر داوطلب باید تمام چهار بخش امتحان را کامل گوش دهد و انجام دهد.چهار بخش شامل گوش دادن ,خواندن ,نوشتن و صحبت کردن است.مدت زمان آزمون آیلتس برای دریافت نمره مناسب و کسب مدرک ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است.این سه آزمون به ترتیب و پشت هم می آیند اما آزمون سخنرانی را می توان بعد از دو روز نیز انجام داد.

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS  ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آیلتس IELTS تضمینی ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS در تهران ) ( آیلتس IELTS تضمینی ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آزمون آیلتس IELTS در ایران ) ( آزمون آیلتس IELTS ) ( منابع آزمون آیلتس IELTS ) ( کلاس آیلتس IELTS ) ( آموزش آیلتس IELTS) ( دوره فشرده آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS در تهران ) ( کلاس خصوصی آیلتس IELTS ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS )  ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

 

باید جزئیات هر بخش را بررسی کنیم:

مهارت گوش دادن :شما باید در این قسمت به متن گوش کنید و به ۴۰ سوال در مدت زمان ۳۰ دقیقه پاسخ دهید.

مهارت خواندن:شما باید در این قسمت متن را بخوانید و به ۴۰ سوال در مدت زمان ۶۰ دقیقه پاسخ دهید.

مهارت نوشتن:شما باید در این قسمت یک نامه و یک مقاله کوتاه با یک موضوع عمومی یادداشت کنید .

مهارت صحبت کردن:شما باید در این قسمت در مورد زندگی ,کار ,تحصیل, اتفاقات  روزمره و برنامه های آینده تان و…در مدت زمان ۱۰ تا ۱۴ دقیقه صحبت کنید.

 

هر مهارت و آزمون های آن از نمره ۰ تا ۹ ارزیابی میشود و بر اساس تعداد پاسخ های صحیح شما نمره داده می شود.نمره قابل قبول برای پذیرش هر دانشگاه متفاوت است اما معمولا دانشگاه ها نمره بالاتر از ۶ می خواهند.

مزایای آزمون آیلتس:

این آزمون و مدرکش در تمام کشور های جهان پذیرفته شده است.

هر داوطلبی با هر سطح زبان انگلیسی می تواند آزمون آیلتس را انجام دهد.

(به این نکته توجه کنید که که موفق شدن در آیلتس امری غیر ممکن به نظر می رسد اما با تلاش و تمرین مداوم و مستمر می توانید نتیجه دلخواه را بدست بیاورید .شما با شرکت در کلاس های خصوصی آموزش آیلتس می توانید شانس خود را برای موفقیت بالا ببرید ,می توانید تمام نکات با جزئیات را در مورد هر مهارت با کمک اساتید کسب کنید و به راحتی نقاط ضعف و قوت تان را در هر بخش شناسایی کنید و برای بهبود آن ها تلاش کنید.

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس IELTS ( بهترین استاد آیلتس IELTS ) ( بهترین موسسه آیلتس IELTS ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آیلتس IELTS تضمینی ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) (آیلتس IELTS در تهران ) (آیلتس IELTS تضمینی ) ( آیلتس IELTS در تهران ) ( آزمون آیلتس IELTS در ایران ) ( آزمون آیلتس IELTS ) ( منابع آزمون آیلتس IELTS ) ( کلاس آیلتس IELTS ) ( آموزش  آیلتس IELTS) ( دوره فشرده آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS ) ( تضمینی آیلتس IELTS در تهران ) ( کلاس خصوصی آیلتس IELTS ) ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS )  ( تدریس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!