بهترین آموزشگاه آیلتس

بی شک مرکز زبان Sirielts با سابقه درخشانی که در زمینه آموزش آیلتس دارد را می توان بهترین آموزشگاه آیلتس نامید. مرکز زبان Sirielts با برگزاری کلاس های گروهی ، نیمه گروهی و خصوصی در زمینه آیلتس و PRE IELTS این امکان را برای همه فراهم می سازد که با دارا بودن بازه های زمانی متفاوت بتوانند در دوره های آموزشی شرکت نمایند.

مرکز زبان Sirielts برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون IELTS Life Skill  در ایران می باشد که دارای کارنامه قبولی ۱۰۰% زبان آموزان می باشد.انواع آزمون های آیلتس شامل IELTS academic ، IELTS general و آیلتس لایف اسکیل می باشند.

از ویژگی های دوره ها در بهترین آموزشگاه آیلتس

پس از تصمیم گیری شما برای ورود به دوره های آموزشی Sirielts ، آزمون تعیین سطحی به شکل رایگان از شما گرفته می شود. آزمون تعیین سطح برای روشن کردن وضعیت شما و برنامه ریزی دقیق برای آموزش شما می باشد. پس از انجام تعیین سطح شما می توانید شرایط کامل خود را با اساتید ما در میان گذاشته و با توجه به زمان ، سطح و نمره مورد نظرتان برایتان دوره ای را برگزینند.

اگر سطح شما طوری باشد که به دوره های Pre IELTS نیازی نداشته باشید می توانید به شکل مستقیم وارد دوره های IELTS شده و آموزش های لازم را پیرامون این آزمون بین المللی کسب نمایید.

کلاس های خصوصی در بهترین آموزشگاه آیلتس

بهترین آموزشگاه آیلتس این امکان را نیز برای زبان آموزان فراهم می سازد تا بتوانند در صورت تمایل و یا محدودیت زمانی دوره های آموزشی خود را به شکل خصوصی نیز برگزار کنند. بسیارند عزیزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را در کوتاهترین زمان ممکن دارند و راهی به غیر از شرکت در دوره های خصوصی آمادگی IELTS ندارند از این رو مرکز زبان Sirielts برای این عزیزان دوره های خصوصی نیز برگزار می کند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از روز و ساعت دوره های IELTS نیز با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!