بهترین مدرس تافل

بهترین مدرس تافل
احتمالا شما در دانشگاه و یا مدرسه زبان را یاد گرفته اید و مدتی است که آن را کنار گذاشته اید و حالا نیاز به انتخاب بهترین را مدرس تافل برای خود دارید. داشتن یک مدرس خصوصی تافل می تواند یک کمک بزرگ برای شما باشد و می تواند معجزه ای در نمره تافل شما ایجاد کند. اما انتخاب یک شخص برای تدریس تافل می تواند بسیار گیج کننده باشد. مرکز زبان sir ielts در این مطلب می خواهد کاملا بی طرفانه فاکتور هایی را بیان کند که می تواند به شما کمک کند تا بهترین مدرس تافل را انتخاب کنید. اما قبل از هر چیز سعی کنید تا جای ممکن با یک موسسه قرارداد ببندید نه با یک شخص، زیرا در صورت بروز مشکل شما نمی تواند پیگیری خود را از یک شخص انجام دهید.

هزینه
هزینه همیشه مهم است. از آنجا که هیچ راهی برای سنجش کیفیت قبل از انتخاب یک استاد وجود ندارد ، قیمت ها هم بسیار متفاوت هستند. همیشه به یاد داشته باشید قیمت پایین بی دلیل نیست و همین طور این نتیجه گیری که هزینه بالا تضمین کننده استاد خوب است هم بسیار اشتباه است. هزینه باید در کنار دیگر گزینه ها مورد سنجش قرار بگیرد.
امتیاز ها
چه امتیازاتی برای شما وجود دارد. بهترین مدرس تافل باید بهترین گزینه ها را در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثال
آیا جلسات معرفی و رایگان وجود دارند؟
اگر شما با روش یک استاد ارتباط برقرار نکردید می توانید او را تغییر دهید؟
آیا تضمینی برای نمره تافل وجود دارد؟
تجربه شخص چقدر است؟
آیا ساعات برگزاری کلاس مورد نظر شما می باشد؟
آیا اعتبار خاصی در پشت موسسه و یا استاد شما می باشد؟
آیا کسی از دوستانتان این آموزشگاه زبان را قبلا تجربه کرده است؟
گزینه های اضافی
این نکته نیز مهم است که آیا آموزشگاه زبان برای معرفی بهترین مدرس تافل خود تنها به یک شخص بسنده می کند یا خود نیز برنامه برای شما دارد. به عنوان مثال آزمون آزمایشی تافل و یا مدرکی در پایان دوره وجود خواهد داشت یا نه؟
مرکز زبان Sirielts همواره برگزار کننده دوره ه آیلتس تضمینی در تهران برای علاقه مندان و داوطلبان این آزمون بین المللی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره همواره بهره مند باشید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!