معرفی کامل آزمون پی تی ای (PTE) آکادمیک

آزمون پی تی ای آکادمیک (آزمون  تخصصی زبان انگلیسی ) یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی و منحصر به فرد است که به طور دقیق برای ارزیابی سطح  زبان و مهارتهای زبانی یک شخص انجام میشود تا توانایی کاندید ها را در مهارت های صحبت کردن (اسپیکینگ),  نوشتن (رایتینگ) , گوش کردن (لیسنینگ) و خواندن (ریدینگ) ارزیابی کند.

افراد بسیاری که برای تحصیل در کشورهای انگلیسی زبانی مانند استرالیا و همچنین کسانی که می خواهند در این کشورها اقامت بگیرند, اقدام کرده اند, باید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

این آزمون سطح توانایی یک فرد را در زبان انگلیسی مورد سنجش قرار میدهد که میتوان از آن برای درخواست های موقعیت های تحصیلی وشغلی, همچنین همکاری های حرفه ای و سازمان های دولتی نیز استفاده کرد.

در این مقاله ما به شما تمام اطلاعاتی که لازم است برای آمادگی در آزمون پی تی ای دانست به همراه جزئیات آن ها ارائه داده ایم تا شما با چیزهایی که در آزمون اصلی وجود خواهد داشت آشنایی کافی داشته باشید و بدانید چه چیزی در آزمون پی تی ای در انتظار شما خواهد بود.

نکته ای که بیشتر افراد در این آزمون می پسندند, این است که این آزمون کاملا توسط یک کامپیوتر انجام میشود. بنابراین, شما می توانید تمام مراحل آزمون را تنها با نشستن بر جای خود در پشت میز کامپیوتر و در مدت سه ساعت کامل کنید و به اتمام برسانید.

تمامی پاسخ ها حتی در قسمت صحبت کردن آزمون پی تی ای, توسط کامپیوتر مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و این موضوع برای بیشتر افرادی که از رو به رو شدن با یک آزمونگر مضطرب هستند و استرس دارند, نکته ای مثبت و کمک حال زیادی خواهد بود.

آزمون پی تی ای آکادمیک, می تواند طی بیست و چهار ساعت اطلاع داده شود و همچنین مکان هایی که آزمون برگذار می شود, راه  را برای تمامی کسانی که مشغله های متفاوت روزمره زندگی خود را دارند آسان تر کرده است . نتایج این آزمون نیز به سرعت اطلاع داده میشود و این موضوع برای دانش آموزانی که برای گرفتن پاسخ آزمون خود عجله دارند بسیار مناسب خواهد بود.

ما در این مقاله یک سیستم برنامه ریزی قدم به قدم , برای آمادگی بهتر و بیشتر شما در آزمون پی تی ای قرار داده ایم, که  شما را به سمت موفقیت و دستیابی به نمره ی دلخواه و ایده ال شما, هدایت و راهنمایی خواهد کرد.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE  ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی ) ( PTE در تهران ) ( آزمون PTE در ایران ) ( آزمون PTE  ) ( منابع آزمون PTE ) ( کلاس PTE ) ( آموزش  PTE ) ( دوره فشرده  PTE ) ( تضمینی PTE ) ( تضمینی در تهران PTE ) ( کلاس خصوصی PTE ) ( تدریس خصوصی PTE )  ( تدریس خصوصی PTE تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

قدم اول – برنامه ریزی مطالعه ی شخصی

تا به حال با یک استاد به طور خصوصی صحبت کرده اید تا نکات قوت و ضعف شما را در آزمون شناسایی کرده و به شما بگوید لازم است تا بر روی کدام یک از قسمتهای آزمون و در کدام مهارت بیشتر کار و تمرین کنید؟ از چه زمانی باید تمرین آمادگی خود را شروع کنید؟ و یا چگونه باید تمرین کنید ؟

یک برنامه ریزی دقیق و اساسی با مشورت و راهنمایی یک استاد برای مطالعه, به شما در شروع تا پایان آمادگی قبل از آزمون, کمک خواهد کرد.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی ) ( PTE  در تهران ) ( آزمون PTE  در ایران  ) ( آزمون PTE  ) ( منابع آزمون PTE ) ( کلاس  PTE ) ( آموزش  PTE ) ( دوره فشرده  PTE ) ( تضمینی PTE ) ( تضمینی در تهران  PTE ) ( کلاس خصوصی PTE ) ( تدریس خصوصی PTE )  ( تدریس خصوصی PTE تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

قدم دوم – یادگیری ساختن مهارت ها

نقاط قوت و ضعف خود در هر یک از مهارت ها (خواندن, نوشتن, گوش کردن و صحبت کردن) شناسایی کنید تا بدانید کدام یک از مهارتهای شما لازمه ی کار و تمرین  بیشتری است. ممکن است لازم باشد تا شما دانش لغات و واژه های خود را گسترش دهید  و آن را کامل تر سازید, ساختار دستورزبان (گرامر) خود را تقویت کنید و یا بر روی تلفظات خود همچنین واضح و شمرده صحبت کردن خود بیشتر کار کنید.

 

قدم سوم –  یادگیری متود ( روش) ها , نکات و استراتژی

در کلاسهایی که به صورت آنلاین برگذار میشود و یا کلاس های خصوصی پی تی ای, توسط اساتیدی که خودشان این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشتند و قطعا اطلاعات بیشتری در این ضمینه دارند شرکت کنید.  مطمئنأ آنها پاسخ تمامی سوالات شما را میدانند, به راحتی میتوانند نقاط قوت و ضعف شما را شناسایی کرده و اشکالات شما را در مطالعه ی اشتباه رفع کنند و همچنین روش ها و استراتژی هایی که به شما در یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر کمک میکند را, به شما یاد خواهند داد.

 

قدم چهارمتمرین کنید

درست است … شما باید تا جایی که میتوانید تمرین کنید. زمانی که در بهبود نقاط ضعف خود تمام تلاشتان را کردید و تمامی مهارتهای خود را تقویت کردید و همچنین تمامی روش ها و متود های لازم و مربوطه ی آزمون را یاد گرفتید, دیگر چیزی برای  شما گیج کننده و دشوار نخواهد بود و شما لذت بیشتری از مطالعه ی خود خواهید برد.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE  ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی ) ( PTE در تهران ) ( آزمون PTE  در ایران  ) ( آزمون PTE  ) ( منابع آزمون PTE ) (کلاس PTE ) ( آموزش  PTE ) ( دوره فشرده  PTE ) ( تضمینی  PTE ) ( تضمینی در تهران PTE ) ( کلاس خصوصی PTE ) ( تدریس خصوصی  PTE ) ( تدریس خصوصی PTE تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

قدم پنجمانتقادات و پیشنهاد های ترجیحأ یک استاد از یادگیری شما

یک استاد به شما کمک میکند تا اشتباهات خود را در مهارتهای مربوطه متوجه شوید و نحوه ی چگونگی رو به رو شدن با سوالات را بدانید. یک استاد ممکن است شما را به تمارین بیشتری وادار کند که قطعا هیچ ضرری برای شما ندارد و شما را در آمادگی بیشتر آزمون کمک خواهد کرد.

ما در سرتاسر جهان و در اطراف خود مراکز و دروه های آموزشی زیادی داریم که شما میتوانید با گذراندن دوره های آن از راهنمایی و مشاوره های این اساتید بهره مند شوید.

 

قدم ششمآزمون های ماک به صورت آنلاین و یا حضوری

شما باید بدانید که آزمون دادن تحت شرایط و موقعیت اساسی و اصلی آن چگونه خواهد بود.  بنابراین میتوانید این آزمونها را به صورت آنلاین در وبسایتهایی که در اینترنت وجود دارند زیر نظر کارشناسان و اساتید آن انجام دهید که ممکن است شما را تحت فشار قرار دهند اما قطعا در آمادگی بهتر و بیشتر شما در آزمون مؤثر خواهند بود.

 

Sirielts  با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون PTE  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید PTE ( بهترین استادPTE  ) ( بهترین موسسه PTE ) ( بهترین معلم خصوصی PTE ) ( PTE در تهران ) ( PTE تضمینی ) ( PTE  در تهران   ) ( آزمون PTE  در ایران  ) ( آزمون PTE  ) ( منابع آزمون  PTE ) ( کلاس  PTE )      ( آموزش  PTE ) ( دوره فشرده  PTE ) ( تضمینی  PTE ) ( تضمینی در تهران  PTE ) ( کلاس خصوصی   PTE ) ( تدریس خصوصی  PTE )  ( تدریس خصوصی    PTE تضمینی )   موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

قدم هفتمروز آزمون

اگر از تمامی این نکات و برنامه ریزی هایی که ما برای مطالعه ی آزمون شما جمع آوری کردیم پیروی کنید, قطعا در روز آزمون فراتر از آماده, به سر جلسه ی آزمون خواهید رفت. شما اعتماد به نفس بیشتری در عملکرد خود خواهید داشت و این اعتماد به نفس قطعا نتیجه ی تلاشهای شما برای آمادگی آزمون و تمرین های بسیار در بالا بردن سطح توانایی مهارت های شما است.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!