نمره ۹ در آزمون آیلتس تهران

گرفتن نمره ۹ در آزمون آیلتس تهران امکان پذیر است!!!

بسیاری از داوطلبان آیلتس آیلتس تهران برای ما می نویسند و می گویند گرفتن نمره ۹ آیلتس تهران برای کسانی که زبان مادریشان انگلیسی نیست امری غیر ممکن است.آن ها می گویند خواندن متن ها بسیار دشوار است و آن ها معنی  تمام لغات استفاده شده را نمی دانند.البته این کاملا درست است که شما در طول آزمون آیلتس تهران با کلماتی مواجه می شوید که معنی بعضی از آن ها را نمی دانید ولی جای نگرانی نیست و این دلیل نمی شود که نتوانید نمره ۹ بگیرید.

هدف اصلی آزمون ریدینگ آیلتس آیلتس تهران سنجش توانایی شما برای فهمیدن و درک هر آنچه که می خوانید است.بنابراین اگر معنی لغات را نمی دانید نگران نباشید می توانید بعضی از آن ها را حدس بزنید و نمره ۹ را دریافت کنید.

بسیاری از داوطلبان به دلیل بعضی از مسائل ساده و مضحک نمره خود را از دست دادند ما در این بخش نکاتی را برای شما بیان می کنیم که به شما برای گرفتن نمره مناسب کمک می کند.

 

۱-اسکیم کردن آیلتس تهران و به دنبال پاسخ بودن آیلتس تهران:

اسکیم کردن آیلتس تهران یعنی به دنبال ایده های اصلی بودن در متن و اینکه لازم نیست شما هر کلمه ای را کامل بخوانید .به خاطر داشته باشید که شما فقط به دنبال جواب هستید نه چیزی بیشتر.پس متن را اسکیم کنید و جواب های مدنظر را پیدا کنید.

 

۲-به ساعت خود نگاه کنید(زمان را فراموش نکنید):

فراموش نکنید که شما فقط ۶۰ دقیقه زمان دارید تا ۳ متن را بخوانید و به ۴۰ سوال پاسخ دهید.شما زمان اضافی برای وارد کردن پاسخ هایتان در برگه پاسخ نامه ندارید پس حواستان به زمان باشد و به درستی از آن ها استفاده کنید.

 

۳-آیا املاء لغات را درست نوشتید تدریس خصوصی آیلتس ؟

قبل از انتقال پاسخ ها مطمئن شوید که املاء لغات درست است اگر اشتباه وارد کنید نمره از دست می دهید.

 

۴-سوالات پشت هم می آین تدریس خصوصی آیلتس د:

با توجه به متنی که می خوانید سوالات نیز طبق همان متن ها قرار دارند و شما باید به ترتیب به هر سوال پاسخ دهید.

 

۵-علامت گذاری:

هنگامی که متن را اسکیم می کنید کلمات کلیدی ومهم را معلم خصوصی آیلتس علامت گذاری کنید.این کار به شما کمک خواهد کرد تا زمان بیشتری را صرفه جویی کنید تا بتوانید در انتها پاسخ ها را بررسی کنید.

 

۶-با لغات نا آشنا معلم خصوصی آیلتس چه کار کنیم؟

اصلا نگران نباشید اگر با کلمه ای روبرو شدید که معنی آن را نمی دانید .همه ی جواب ها را از داخل متن ها می شود پیدا کرد .شما هیچ دانش و مهارت اضافی برای این بخش نیاز ندارید.

 

۷-به جزئیات کلاس خصوصی آیلتس توجه کنید:

هنگامی که متن را مطالعه می کنید جزئیات را نیز زیر نظر بگیرید .هر یک از ویژگی های خاص مانند حروف بزرگ ,برجسته ,کج , چهره ها ,نمودار ها ,جداول و…را به یاد داشته باشید چون مهم هستند.

 

۸-هیچ جای خالی کلاس خصوصی آیلتس نگذارید:

به تمام سوالات کلاس خصوصی آیلتس پاسخ دهید اگر شما به جواب هایتان اطمینان ندارید پاسخ های احتمالی تان را یادداشت کنید. چون شما به خاطر پاسخ غلط نمره منفی دریافت نمی کنید.

 

 

۹-از پاسخ های غلط و نادرست آیلتس  تضمینی دوری کنید:

اگر مطمئن هستید که جواب را نمی دانید و ممکن است غلط باشد وقت خود را روی آن سوال هدر ندهید و ذهنتان را در گیر نکنید و به سراغ سوال بعدی بروید.

 

۱۰-تکنیک و استراتژی خود را در  آیلتس  تضمینی انتخاب کنید:

این ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر بیاید اما هیچ دلیل ثابتی وجود ندارد که از روش معینی برای پاسخ دادن استفاده کنید.شما باید روش خودتان را انتخاب کنید که می دانید با توجه به آن تکنیک بهترین عملکرد را خواهید داشت و نمره خوب دریافت خواهید کرد .خودتان باید انتخاب کنید که چگونه شروع کنید مثلا ابتدا سوالات آیلتس  تضمینی را بخوانید یا متن را.بسیاری از داوطلبان موفق ترجیح دادند که ابتدا متن را بخوانند و سپس به سوالات آیلتس  تضمینی پاسخ دهند اما بعضی ها هم می گویند بهتر است راه دیگری را انتخاب کنند.

شما می توانید برای اینکه نتیجه مطلوب را در آزمون آیلتس  تضمینی بدست آورید از افرادی که تجربه دارند کمک بگیرید و در کلاس های آموزشی شرکت کنید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!