نکات لحظه آخری آزمون آیلتس

زبان انگلیسی, زبان رسمی و مادری شما نیست و شما قصد دارید که در خارج از کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنید, باید یک آزمون رسمی و بین الملی به زبان انگلیسی آیلتس  تضمینی و یا آزمون آیلتس  تضمینی  را بدهید. سبک  و قوانین آزمون آیلتس  تضمینی با آزمونهای معمولی مدارس متفاوت است.

چند نکته از آزمون آیلتس  تضمینی برای شما آماده کرده ایم تا شما را در آمادگی کامل برای آزمون آیلتس  تضمینی و گرفتن نمره ی دلخواهتان کمک خواهد کرد. اگر نمی خواهید برای آماده نبودن در آزمون آیلتس  تضمینی, نمره ی خود را از دست بدهید, دقایقی از وقت خود را برای خواندن این نکات آیلتس  تضمینی بگذارید و آنها را در خاطر خود بسپارید.

 

نکات آزمون آیلتس تهران قبل از روز آزمون آیلتس  تضمینی

نقاط قوت و ضعف خود را درآزمون  آیلتس تهران شناسایی کنید

امروزه کلاس ها تدریس خصوصی آیلتس و مراکز خصوصی تدریس خصوصی آیلتس زیادی برای آزمون آیلتس آیلتس تهران و دیگر آزمون ها آیلتس تهران در اطراف ما وجود دارد که با شرکت کردن در این نوع مراکز می توانید با راهنمایی های اساتید تدریس خصوصی آیلتس این مراکز نقاط ضعف و قوت خود را در سطح زبان انگلیسی شناسایی کنید. سپس در نقاط ضعف خود کار کنید تا مطمئن شوید تاثیر منفی در نمره ی کلی آزمون آیلتس تهران شما نخواهد گذاشت. به طور مثال, اگر شما در خواندن کند هستید, بر روی قسمت خواندن آزمون تدریس خصوصی آیلتس آیلتس, بیشتر از نوشتن و گوش کردن و صحبت کردن آزمون آیلتس تهران تمرین کنید.

یک برنامه ریزی برای مطالعه ی کلاس آیلتس تضمینی خود داشته باشید

قبل از اینکه مطالعه کردن برای آزمون کلاس آیلتس تضمینی را شروع کنید, یک برنامه ریزی دقیق بر اساس نقاط ضعف و قوت خود درست کنید, تا بر طبق آن مطالعه کنید.

در کلاسها و دوره های آیلتس تضمینی شرکت کنید

در صورت امکان, در دوره های آمادگی آزمون آیلتس تضمینی آیلتس تهران شرکت کنید. این دوره ها منابع مطالعاتی در اختیار شما خواهند گذاشت و همچنین نکات و ترفندها و استراتژی هایی که لازم است شما بدانید به شما آموزش خواهند داد. اگر به این مراکز آیلتس تضمینی آیلتس تهران دسترسی ندارید, میتوانید در این زمینه یک معلم خصوصی آیلتس خصوصی بگیرید. یک معلم خصوصی آیلتس میتواند به شما در یک برنامه ریزی مؤثر و مطالعه ای دقیق تر و مفید تر کمک کند.

تا جایی تمرین کنید تا از خودتان در آزمون آیلتس تهران   مطمن شوید

در بالا بردن و تقویت اعتماد به نفس خود تمرین کنید. برای آزمون صحبت کردن آزمون آیلتس تهران   , با یک دوست انگلیسی زبان صحبت کردن را تمرین کنید. زمانی که روزنامه میخوانید, بررسی کلی (Scanning) و روزنامه واری خواندن آزمون آیلتس تهران   (Skimming) را به قصد درک و فهمیدن موضوع اصلی متن, برای قسمت خواندن آزمون آزمون آیلتس تهران   تمرین کنید و برای قسمت گوش کردن آزمون آیلتس تهران   , هر شب فیلم هایی به زبان انگلیسی نگاه کنید و خودتان را با اخبارهایی به زبان انگلیسی و آهنگهای انگلیسی آزمون آیلتس تهران   محاصره کنید.

در فشار محدود زمانی, تمرین کنید

درست مانند روز آزمون آیلتس تهران , خودتان را در قاب زمانی دو ساعت و ۴۵ دقیقه امتحان کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا بدانید دادن آزمونهای خواندن آزمون آیلتس تهران , نوشتن و گوش کردن به صورت پشت هم و متوالی چه احساسی خواهد داشت. هر چقدر که بر طبق مدت زمان محدود تمرین کنید, بهتر میتوانید در روز آزمون آیلتس تهران   زمان خود را مدیریت کنید.

وبسایت های رسمی آزمون آیلتس تهران را بررسی کنید

 

وبسایت رسمی آزمون آیلتس آزمون آیلتس تهران یکی از بهترین منابع اطلاعاتی برای کاندید های آزمون آیلتس تهران است. شما می توانید درباره ی قوانین و مقررات آزمون آیلتس تهران بیشتر بدانید, با نمونه فرم آزمون آزمون آیلتس تهران   و سوالات آشنا شوید, نکات مفید و کاربردی بیشتری پیدا کنید و همچنین به منابع مطالعه ی مؤثری مانند کتاب ها , آزمون های آزمون آیلتس تهران تمرینی و ویدیوهای بیشتری در این نوع سایت ها دسترسی داشته باشید.

 

لوکیشن و مکان دقیق آزمون خصوصی آیلتس را بررسی کنید

برای اینکه در روز آزمون تدریس خصوصی آیلتس, به موقع به سر جلسه ی آزمون آزمون آیلتس تهران برسید, مطمئن شوید که آدرس و محل دقیق آزمون آزمون آیلتس تهران را به خوبی میشناسید و راه رسیدن به آن را بلد هستید.

 

نکات آزمون آیلتس تهران   در روز آزمون آیلتس تهران   

مطمئن شوید که شب قبل از آزمون به خوبی استراحت کرده اید, زیرا خستگی می تواند مستقیما بر روی توانایی های شما در تمرکز داشتن تاثیر بگذارد. حتما صبحانه خود را میل کنید, زیرا مغز شما وقتی که احساس گشنگی داشته باشید به خوبی عمل نخواهد کرد. لباس های راحت و مناسب بپوشید که حواس شما را از تمرکز کردن بر آزمون پرت نکند و با خودتان این احتمال را بدهید که فضای آزمون ممکن است سرد و یا گرم باشد, پس لباسی مناسب بپوشید.

به املا و علامتهای نشانه گذاری آزمون آیلتس تهران نوشته خود توجه کنید

املای درست کلمات و نشانه گذاری ها در طول آزمون آیلتس آزمون آیلتس تهران   اهمیت بسیاری دارد و شما برای املای غلط و یا استفاده از نشانه گذاری های اشتباه در پاسخ های خود, نمره از دست خواهید داد.

به محدود کلمات تعیین شده آزمون آیلتس تهران توجه کنید

به خاطر داشته باشید که اگر از حد کلمات تعیین شده گذر کنید, نمره از دست خواهید داد. بنابراین توجه کنید تا پاسخ ها کجا باید قرار بگیرند و “بیشتر از سه کلمه نشوند”. همچنین در تکالیف آزمون نوشتن, که حد کلمات تعین شده ۱۵۰-۲۵۰ کلمه است, پس سعی کنید تا مقاله ی خود را درست بر طبق همین محدود تعداد کلمات خواسته شده بنویسید (نه کمتر و نه بیشتر).

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!