نکات  Reading  آیلتس IELTS   تضمینی در تهران بخش سوم

 

تطابق جملات / عبارات با پاراگرافها

*از انجایی که تعداد پاراگراف ها آزمون IELTS  در تهران معمولا بیشتر از جملات/ عبارات میباشد، شما باید متن را به سرعت اسکن کنید.

*جملات می توانند مربوط به جزئیات ریز متن باشند.در متن به دنبال کلماتی از قبیل:description،refrences،cause،effect،importance،و غیره باشید.این کلمات می توانندهم در قالب مفرد و هم در قالب جمع باشند.

*واژگان جمع احتمالا بیانگر این هستند که ان عبارت / جمله  پاراگراف را به طور کامل را پوشش می دهد، همانند نقشی که یک عنوان ایفا میکند.امااسم مفرد می تواند همه یا بخشی از پاراگراف  پوشش دهد.

*چنانچه عبارات مانند سرفصل ها در قالب لیست ارائه شده باشند، سلسله نکات احتمالی را دنبال کنید.

 

Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس ( بهترین استاد آیلتس ) ( بهترین موسسه آیلتس ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس ) ( آیلتس در تهران ) ( آیلتس تضمینی ) ) ( تدریس خصوصی  آیلتس تضمینی )    موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند

 

تکمیل خلاصه به وسیله ی لیست کلمات و یا بدون ان

مرحله ی ۱

*برای اگاهی از محدودیت تعداد لغات دستورالعمل ها رابررسی کنید.این محدودیتمعمولا شامل یک یا دو یا سه کلمه است.این موضوع را به خاطر بسپارید.

*همچنین اجازه ی سوال آزمون IELTS  در تهران  مبنی بر استفاده از یک کلمه / عبارت بیش از یکبار را بررسی کنید.

*ابتدا به منظور دریافت یک ایده ی کلی یکبار خلاصه را به صورت روزنامه وار بخوانید.

*به دستور زبان مورد نیاز برای پر کردن هر جای خالی دقت کنید.

*هنگام خوانش سوال،و در حین رسیدن به فضای خالی کلمه ی “blank” رابرای خودتان تکرار کنید.بدین معنی که هنگام خواندن سوال از جای خالی بلافاصله به عبارت بعد از ان پرش نکنید.به عنوان مثال، اگر جمله ی“candidates need to pay——-to detail”, را به صورت candidates need to pay blank to detail” ” بخوانید تشخیص لغت متعلق به جای خالی بسیار اسانتر خواهد بود.

خواندن

مرحله ۲

*با استفاده از از کلمات و ایده هایی که به ذهنتان میرسدپاسخ را پیش بینی کنید و سپسمتن راچک کنید.

*سعی کنید پاسخ صحیح را ابتدا با استفاده از دانش خودتان حدس بزنید.این کار پیدا کردن پاسخ را تسهیل میکند.

*نوع کلی کلمات را حدس بزنید.به عنوان مثال، ممکن است حدس بزنید که جای خالی باید با اسم یک فرد پر شود.

بنابراین در متن به دنبال اسم اشخاص باشید.

 

مرحله ۳

*به متن نگاه کنید و کلمات خود را با کلمات موجود در متن مطابقت دهید.

*به هر تغییر گرامری یک کلمه، توجه کنید.

*خلاصه متن را دوباره مرور کنید تا به معنای کلی دسترسی پیدا کنید و

سپس، اگر زمان داشته باشید، خود متن را بخوانید.

*زمان انتقال پاسخ ها به پاسخ برگ به املای لغات دقت کنید.

*چنانچه لیستی از کلمات در سوال داده شده باشد،معمولا هر کلمه / عبارت دارای یک حرف لاتین به صورت A، B، C، و غیره  است.بنابراین شما فقط باید حرف مربوط به ان کلمه را در پاسخ برگ یادداشت کنید.

 

پاسخ به سوالات چند گزینه ای

*در برخی موارد، ممکن است سوال آزمون IELTS  در تهران دارای پنج گزینه باشد.اگرچنین بود، ممکن است بتوانید برای یک سوال بیشتر از یک گزینه ی صحیح را علامت بزنید.

*سوالات آزمون IELTS  در تهران چندگزینه ای شبیه به سوالاتTrue،False،Not Givenهستند.یکی ازگزینه هایک عبارتی صحیح  ایجاد می کند.سه نفر دیگر با جوابتناقض دارند یا در مورد انها اطلاعاتی در متن داده نشده است.

*سوالات آزمون IELTS  در تهران چند گزینه ای به سنجش دانش شما درباره ی جزئیات متن یا تجزیه و تحلیلشمااز قسمتی از متن میپردازد.

*اینگونه سوالات آزمون IELTS  در تهران  همچنین می توانند درک شما از کل متن را مورد بررسی قرار دهند، برای مثال ممکن است در سوالی از شما هدف نویسنده از طراحی این متن را بپرسد و یا نظرتان را درباره ی یک عنوان مناسب برای متن مورد پرسش قرار دهد.

 

Sirielts با توجه به سابقه درخشان در آموزش و برگزاری دوره های آمادگی آزمون IELTS  در تهران و با بهره گیری از اساتید برتر  و بهترین اساتید آیلتس ( بهترین استاد آیلتس ) ( بهترین موسسه آیلتس ) ( بهترین معلم خصوصی آیلتس ) ( آیلتس در تهران ) ( آیلتس تضمینی ) ) ( تدریس خصوصی  آیلتس تضمینی ) موفقیت شما را در این آزمون  تضمین میکند.

مرکز زبان Sirielts همواره برگزار کننده دوره های آمادگی و آموزش آزمون آیلتس در تهران برای علاقه مندان و داوطلبان این آزمون بین المللی می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۹۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره همواره بهره مند باشید.

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!