کلاس خصوصی سلپیپ

آزمون سلپیپ  خود آماده شوید  بخش اول

هنگامی که شما تصمیم گرفتید اقامت دائم کانادا را داشته باشید و یا شهروند این کشور شوید, این تصمیم بزرگ ممکن است درست پشت سر شما باشد…اما هنوز باید کارهایی انجام شود! اولین قدم شما ممکن است لازمه ی مهارت شما در زبان باشد. آیا برای این تصمیم بزرگ آماده هستید.

 

برای دستیابی به الزامات مهارت زبان توسط مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا, شما باید یکی از دو آزمون رسمی و پذیرفته شده ی مهارت زبان را به خوبی بگذرانید – آزمون “سلپیپ” و یا آزمون “آیلتس” .

 

درباره ی آزمون “سلپیپ” بیشتر بدانید

آزمون سلپیپ کلاس خصوصی سلپیپ   منابع سلپیپ توسط شرکت آزمون گذاری پاراگون , که تابع دانشگاه بریتیش کلمبیا () است تهیه شده تا نیاز و لازمه ی یک آزمون مطمئن و قابل اعتماد زبان انگلیسی را برآورده کند. این آزمون کاملا توسط کامپیوتر انجام میشود.

آزمونهای سلپیپ قبولی و یا ردی ندارند, در عوض بر اساس امتیاز بندی انجام میشود. این بدین معنا است که شما میخواهید بالاترین امتیاز ممکن را در آزمون سلپیپ برای بالا بردن شانس قبولی خود کانادا به دست آورید. اگر شما تصمیم گرفتید که سلپیپ برای شما مناسب تر است, پس لازم است که شما درست ترین را انتخاب کنید. آزمون سلپیپ دو نوع است: آزمون سلپیپ عمومی برای اقامت دائم و آزمون سلپیپ عمومی (اِل اِس) برای درخواست شهروند دائمی کانادا.

صرفنظر از اینکه نیازهای شما با کدام یک بیشتر مطابقت دارد, این یک آزمونی است که شما قطعا برای بهتر انجام دادن میخواهید مطالعه کنید.

نمیدانید که کجا آمادگی کلاس خصوصی سلپیپ   منابع سلپیپ خود را شروع کنید؟

ما چند نکته برای کمک به مطالعه شما آماده کردیم. این نکات مخصوصا برای آزمون سلپیپ عمومی (اِل اِس) و برای شهروندی کانادا مورد استفاده قرار میگیرد –  که بیشتر براساس مهارت های زبان مانند گوش کردن و صحبت کردن است تا مهارهاتهای شاخص زبان را ارزیابی کند.

 

آمادگی برای آزمون سلپیپ

  1. قبلا هم گفته شده بود که آزمون سلپیپ کلاس خصوصی سلپیپ منابع سلپیپ, آزمونی است که کملا به صورت الکترونیکی ( با استفاده از کامپیوتر) انجام میشود. این مارا به اولین نکته از آزمون سلپیپ هدایت میکند : با کامپیوتر راحت باشید

 

طرز چگونگی استفاده از کیبرد و یک موس را بدانید و با گوش دادن از طریق هدفون و صحبت کردن از طریق میکروفون آشنایی داشته باشید. با خوندن از صفحه ی نمایشگر ( مانیتور) آشنا باشید. اگر برای استفاده از کامپیوتر در تقلا باشید و به راحنی نتوانید از آن استفاده کنید, این سرعت شما را در آزمون پایین خواهد آورد و سخت تر خواهد شد.

 

  1. به محض اینکه به استفاده از هدفون برای گوش کردن اطلاعات عادت کردید, نکته ی بعدی این است: یاد بگیرید که با دقت گوش کنید و یاداشت برداری کنید.

انواع مختلفی از اخبارهای انگلیسی زبان و فایل های صوتی رویدادهای رایج را دانلود کنید. در مدت آزمون شما فقط یکبار میتوانید به هرکدام از قسمتهای آزمون گوش کنید, بنابراین, شما باید توانایی خود را در درک کردن بخشهای مهم از اطلاعات بالاببرید. از یک نوت بوک ( که در آزمون سلپیپ برای شما تهیه میشود) استفاده کنید و جزئیاتی کوتاه از آنچه  را که میشنوید در آن یاداشت کنید.از آنجایی که وقت و زمان زیادی میبرد, زیاد ننویسید. یک نکته ی کلیدی و یا یک عبارت هم میتواند چیزی که شنیدید را به شما یاداوری کند. به هر کدام از فایهای صوتی یکبار گوش بدهید, سپس با یک نمونه ی دیگر تمرین کنید تا با نمونه فرم آزمون آشنایی کامل داشته باشید.

 

به این برگه امتیاز دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!